2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل تازه‌داماد در برابر همسر

قتل تازه‌داماد در برابر همسر

تحقیقات جنایی چند ماهه برای شناسایی دو سارق گوشی‌قاپ که حین فرار مرتکب قتل تازه دامادی شده‌اند به بن‌بست رسیده‌ است ولی فعالیت پلیس برای شناسایی عامل جنایت همچنان ادامه دارد.

دوات آنلاین-تحقیقات جنایی چند ماهه برای شناسایی دو سارق گوشی‌قاپ که حین فرار مرتکب قتل تازه دامادی شده‌اند به بن‌بست رسیده‌ است ولی فعالیت پلیس برای شناسایی عامل جنایت همچنان ادامه دارد.

 

18 فروردین ماه سال جاری بازپرس مدیرروستا در جریان قتل مرد جوانی قرار گرفت که در خیابان کمیل بر اثر اصابت چاقو جان خود را از دست داده بود. بنابراین دستور تحقیقات در مورد موضوع را صادر کرد. در بررسی‌های اولیه همسر مقتول که اتفاق رخ‌داده در شوک بود تحت بازجویی قرار گرفت و برای ماموران توضیح داد: من و همسرم تازه ازدواج کرده بودیم. روز حادثه سوار خودرو پژوی همسرم بودیم که پشت چراغ قرمز دو موتورسوار به ماشین ما زدند. شوهرم از ماششین پیاده شد تا ببیند چه اتفاقی افتاده است. دو موتور سوار خیلی دستپاچه بودند، انگار از چیزی فرار می‌کردند. آنها می‌خواستند فوری صحنه تصادف را ترک کنند و بروند، اما شوهرم مانع آنها شد و گفت باید صبر کنند افسر بیاید چون به ماشین خسارت خورده است. آنها گوش‌شان بدهکار نبود و در کمال ناباروی دیدم یکی از دو موتورسوار چاقویی درآورد و به قلب شوهرم زد که باعث مرگش شد. سپس هر دو فرار کردند.

 

در پی این گفته‌های همسر مقتول، کسبه و شاهدان نیز اظهاراتی مشابه را مطرح کردند. همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد حدس زن جوان در مورد عجله دو موتورسوار و تصمیمشان برای فرار درست بوده‌ است. در بررسی دقیق‌تر مشخص شد لحظانی قبل از قتل وکیلی که در همان نزدیکی حین صحبت با تلفن از خیابان عبور می‌کرد تلفن همراهش سرقت شد.

 

این وکیل دادگستری مشخصات دو سارق را که موبایلش را قاپیده بودند، تشریح کرد و مشخص شد دو فردی که به خودرو مقتول زده‌اند همان دو سارق موبایل‌قاپ در حال فرار از دست وکیل بودند.

 

وکیل مالباخته در تشریح ماجرا گفت: یک لحظه دیدم موبایلم در دستم نیست و وقتی به خودم آمدم شروع به داد و بیداد و دویدن دنبال سارقان کردم و از مردم می‌خواستم که آنها را بگیرند.

 

در پی بدست‌ آمدن این نتایج ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقانی که حین فرار مرتکب قتل شده بودند آغاز کردند، اما نتیجه‌ای که منجر به دستگیری متهمان اصلی این جنایت شود بدست نیامد. با این وجود ماموران پلیس آگاهی دست از بررسی برنداشتند و در چند ماه گذشته با شناسایی چند مظنون به تحقیقات ادامه دادند. در حالی که هنوز نتیجه مثبتی بدست نیامده ‌است همچنان پرونده روی میز ماموران اداره دهم پلیس اگاهی قرار دارد.

 

منبع: شرق

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.