2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
طلاق به‌خاطر تاخیر در پرواز

طلاق به‌خاطر تاخیر در پرواز

۱۵ ساعت تاخیر در پرواز باعث شد تا سمانه و خسرو تصمیم بگیرند به زندگی مشترکشان برای همیشه پایان دهند. ماجرا از این قرار بود که خسرو وقتی راهی ماموریت کاری شد، فراموش کرد این تاخیر در پرواز را به همسرش اعلام کند. همین باعث شد که سمانه چندین ساعت نگران شود و دلشوره بگیرد.

دوات آنلاین-۱۵ ساعت تاخیر در پرواز باعث شد تا سمانه و خسرو تصمیم بگیرند به زندگی مشترکشان برای همیشه پایان دهند. ماجرا از این قرار بود که خسرو وقتی راهی ماموریت کاری شد، فراموش کرد این تاخیر در پرواز را به همسرش اعلام کند. همین باعث شد که سمانه چندین ساعت نگران شود و دلشوره بگیرد.

 

زن جوان وقتی بالاخره توانست با شوهرش صحبت کند و ماجرای تاخیر در پرواز را متوجه شد، نتوانست عصبانیتش را کنترل کند و همین مساله باعث درگیری این زوج جوان شد. تا جایی که آنها هفته گذشته دادخواست جدایی خود را به دادگاه خانواده تهران ارائه کردند.

 

زن جوان درباره این درخواست به قاضی گفت: سه سال است که با خسرو زندگی می کنم. اما او از همان ابتدا هم مرد بی خیال و بی مسؤولیتی بود و هیچ مساله ای برایش اهمیت نداشت. هر چقدر من حساس بودم و سر هر چیزی استرس می گرفتم او برعکس من بی خیال همه چیز بود و باعث می‌شد مرتب حرص بخورم. تا این که چند روز پیش او برای یک ماموریت کاری عازم سفر شد. شوهرم زیاد به سفر کاری نمی رفت. آن هم با هواپیما برای همین وقتی داشت راهی می‌شد دلشوره داشتم و بارها به او گفتم وقتی رسیدی تماس بگیر. شوهرم رفت، من طبق ساعتی که حساب کرده بودم به مقصدش رسیده با او تماس گرفتم ولی جواب نداد. هرچه تماس گرفتم او پاسخی نمیداد. چندین ساعت گذشت و از شوهرم خبری نبود. آنقدر نگران شده بودم که فقط گریه می کردم. حتی نزدیک بود که از حال بروم. در خانه مانده بودم و بلند بلند گریه می کردم و با شوهرم تماس می گرفتم. اما تلفن همراهش خاموش بود. در نهایت هم بعد از ۱۸ ساعت تلفنش روشن شد و گفت که پروازش تاخیر داشته؛ وقتی این را شنیدم از تعجب نمیدانستم چه بگویم. من شوکه شده بودم اما او خیلی خونسرد گفت که باید حدس میزدم پرواز تاخیر داشته و نگرانی ام بی مورد  است. وقتی این حرف را شنیدم به شدت عصبانی شدم. سرش داد کشیدم و دعوایمان شد. همان دعوای سخت باعث شد که تصمیم بگیریم برای همیشه از هم جدا شویم.

 

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی، تلفن همراهم خاموش شده بود و از آنجا که شارژرم در چمدانم بود نمی توانستم گوشی ام را شارژ کنم. من به همسرم حق دادم که نگران شود اما آن همه داد و فریاد را نتوانستم تحمل کنم. آنقدر فریاد می زد که صدایش را حتی همکارانم شنیدند و آبرویم رفت.هرچه دلش خواست به من گفت و در نهایت قهر کرد. وقتی برگشتم متوجه شدم از خانه قهر کرده ورفته است. من تحمل این همه بچه بازی و رفتار عجیب و غریب را ندارم. برای همین دیگر نتوانستم تحمل کنم و تصمیم به جدایی گرفتم. این زن به خاطر استرس های بیش از حدش مرا هم دیوانه کرده است.

 

در پایان نیز قاضی سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد و از این زوج خواست در این فرصت با یک مشاور خانواده نیز صحبت کنند تا شاید مشکل شان حل شود.

 

منبع: جام جم

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.