2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دلنوشته و عکس‌های 7 سلبریتی

دلنوشته و عکس‌های 7 سلبریتی

سیما تیرانداز، مرجانه گلچین، ریحانه پارسا، نازنین بیاتی، شهره سلطانی، مریم بلوکات و هانیه غلامی عکس‌ها و دلنوشته‌های جدید در صفحات خود در اینستاگرام منتشر کردند.

دوات آنلاین-سیما تیرانداز، مرجانه گلچین، ریحانه پارسا، نازنین بیاتی، شهره سلطانی، مریم بلوکات و هانیه غلامی عکس‌ها و دلنوشته‌های جدید در صفحات خود در اینستاگرام منتشر کردند.

 

سیما تیرانداز با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: ریتم زندگی ات را کندتر کن. شتابزدگی و عجله، تو را از تماشای زندگی باز میدارد و لذت درک اکنون را از دست میدهی. آهسته و آگاه راه برو. آهسته و شمرده صحبت کن. آهسته و نظاره گر غذا بخور. هر لقمه باید جویده شود و طعمش چشیده شود. نسیم و گل و آفتاب را حس کن، لمس کن، بو کن. به ماه نگاه کن و همچون برکه ای ساکت، نظاره گر باش. آنگاه ماه با زیبایی بسیار در تو منعکس خواهد شد. در گذران زندگی همیشه نظاره گر بمان.

مرجانه گلچین با انتشار عکس زیر در صفحه اش نوشت: آدم‌های زیبا و دوست‌ داشتنی، به صورت تصادفی به وجود نمی‌‌آیند. زیباترین و دوست ‌داشتنی ‌ترین انسانهایی که می‌شناسیم، آنهایی هستند که با شکست آشنا شده‌اند، آنهایی که رنج را تجربه کرده‌اند، آنهایی که از دست دادن را تجربه کرده‌اند، آنهایی که پس از این رویدادهای دشوار دوباره مسیر خود را به سمت زندگی پیدا کرده‌اند.این افراد، زندگی را به شکل متفاوتی می‌فهمند، آن را به شکل متفاوتی تحسین می‌کنند. و نیز به شکل متفاوتی حس می‌کنند به همین دلیل، آرام‌ترند و دوست داشتن و محبت به دغدغه‌شان تبدیل می‌شود.

ریحانه پارسا هم مجموعه زیر را منتشر کرد و در صفحه اش نوشت: آقاااا آقااا دوووستون دارما زیادددد😇😇😇

چه کنیم سومین دهه میلادی رو #1999_2019

#چه_خوبه_که_هستین

نازنین بیاتی با انتشار عکس زمستانی زیر در صفحه اش به نقل از چارلز دیکنز نوشت: دلی داشته باش که هیچ گاه سنگ نمی شود، چهره ای که هیچ گاه خسته نمی شود و لمسی که هیچ گاه آسیب نمی زند... .

شهره سلطانی هم با انتشار عکس زیر نوشت: من و گور خر، رنگ و وارنگ از همه رنگ.

لیلا بلوکات هم با انتشار عکس زیر نقل قولی از آلفرد نورث وایتهد نوشت: هیچ امری همانند امر دیگری تکرار نمی‌شود؛ هیچ دو روزی با هم برابر نیست و هیچ دو زمستانی با هم یکسان نیست. آنچه رخ داده و گذشته دیگر تکرار نمی شود.

هانیه غلامی هم مانند ریحانه پارسا یک مجموعه از خوش منتشر کرد و در شرحی مشابه نوشت: دوستتون دارم. مرسی که هستین.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.