2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل ‌شوهربا همدستی‌عشق مجردی

قتل ‌شوهربا همدستی‌عشق مجردی

زن 17 ساله که به زور ازدواج کرده بود در نهایت با همدستی عشق دوران مجردی‌اش شوهر خود را به قتل رساند. این زن و مرد متهم به قتل دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و جزییاتی از جنایت خود را شرح دادند.

دوات آنلاین-زن 17 ساله که به زور ازدواج کرده بود در نهایت با همدستی عشق دوران مجردی‌اش شوهر خود را به قتل رساند. این زن و مرد متهم به قتل دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند و جزییاتی از جنایت خود را شرح دادند.

 

به گزارش دوات آنلاین کارآگاهان پلیس تهران وقتی از ناپدید شدن مردی به نام نیما مطلع شدند تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند. برادر نیما گم شدن او را به پلیس اطلاع داده و گفته بود: نیما چند روزی با ما تماس نداشت و وقتی از همسر برادرم به نام نرگس سوال کردیم او گفت از نیما خبری ندارد و نمی‌داند کجا رفته است.

 

چند روز بعد از شروع تحقیقات جسد نیما در خارج از تهران پیدا شد و ماموران در همان ابتدا به همسر این مرد ظنین شدند. به همین دلیل نرگس را بازداشت کردند. این زن که ابتدا قصد داشت خودش را به بی‌خبری بزند وقتی در برابر سوالات پی در پی پلیس قرار گرفت واقعیت را برملا کرد.

 

نرگس در اعترافاتش گفت: من خیلی کم سن و سال بودم که با اصرار مادرم با نیما ازدواج کردم. من هیچ علاقه‌ای به این مرد نداشتم و عاشق پسری دیگر به نام کیوان بودم اما مادرم به خواسته من توجهی نکرد و مرا به زور پای سفره عقد نشان. بعد از آن دیگر از کیوان خبر نداشتم. از طرفی وضعیت زندگی‌ام با نیما هم اصلا خوب نبود. او بداخلاق بود و اصلا به من محبت نمی‌کرد. او مرتب من را تحقیر می‌کرد به گونه ای که حتی حق نداشتم درباره مسائل مختلف اظهارنظر کنم. از این وضعیت به‌شدت رنج می‌کشیدم تا این‌که در این شرایط دوباره کیوان را دیدم و بعد از آن ارتباط ما شروع شد تا این‌که در نهایت کیوان گفت باید شوهرم با بکشد و این کار را انجام داد.

 

کارآگاهان در گام بعدی کیوان را بازداشت کردند. این مرد نیز به قتل اعتراف کرد و گفت: شب حادثه نرگس در خانه‌اش را باز گذاشت و من وقتی نیما خواب بود وارد شدم و با زدن چکش به سرش او را کشتم. بعد جسد را از خانه بیرون بردیم.

 

متهمان بعد از تکمیل تحقیقات مقدماتی به دادگاه کیفری استان تهران معرفی شدند. دیروز در جلسه دادگاه ابتدا کیوان از خودش دفاع کرد و گفت: این نرگس بود که من را به قتل وادار کرد. من نرگس را دوست داشتم اما باورم نمی‌شد او بخواهد شوهرش را به قتل برساند. شب حادثه وقتی به خانه او رفتم چکشی دستم داد و گفت باید با آن به سر شوهرش ضربه بزنم. من هم این کار را کردم تا عشق‌ام را به این زن نشان بدهم.

 

در ادامه زن 17 ساله به دفاع از خودش پرداخت. او گفت:من برای قتل برنامه‌ریزی نکردم این کیوان بود که گفت می‌خواهد شوهرم را بکشد. من به‌خاطر  رفتارها و توهین‌های شوهرم خیلی اذیت می‌شدم برای همین هم به طلاق فکر کردم و توانستم موافقت پدرم را بگیرم اما مادرم به‌شدت مخالف بود و می‌گفت اگر من طلاق بگیرم او هم ما را رها خواهد کرد. بعد از این‌که کیوان را دوباره دیدم با او در ارتباط بودم تا این‌که گفت باید شوهرم را بکشد. شب حادثه وقتی وارد خانه‌مان شد، چکش را برداشت و از من خواست یک بالش روی دهان شوهرم بگذارم بعد هم ضربات را وارد کرد.

 

قضات بعد از شنیدن حرف‌های متهمان کیوان را به درخواست اولیای دم به قصلص محکوم کردند. زن جوان نیز به تحمل 5 سال حبس محکوم شد. همچنین دو متهم به خاطر رابطه نامشروع باید 99 ضربه شلاق بخورند.  

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
ناشناس 1397/10/12
هر دو رو باید اعدام کنید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.