2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل سوگل طهماسبی به بهانه بازی در نقش عطیه، همسر محمد در سریال گاندو

بیوگرافی کامل سوگل طهماسبی به بهانه بازی در نقش عطیه، همسر محمد در سریال گاندو

سوگل طهماسبی فارغ التحصیل رشته گرافیک در تهران است و در اهواز به دنیا آمده‌ است. سوگل زمانی که نوجوان بود و بعد از اینکه پدرش را از دست داد ضربه سختی خورد و به تهران مهاجرت کرد.

دوات آنلاین-سوگل طهماسبی  که پیش‌تر بازیگر نقش زینب در سریال بچه مهندس بود حالا در نقش عطیه ، همسر محمد در سریال گاندو ظاهر شده است. او متولد 25 بهمن 1364 در اهواز، بازیگر است. او فارغ التحصیل رشته گرافیک در تهران است و در اهواز به دنیا آمده‌ا ست. سوگل زمانی که نوجوان بود و بعد از مرگ پدرش که ضربه سختی به او زد به تهران مهاجرت کرد.

 

سوگل طهماسبی دو خواهر به نامهای  ساغر و سحر و یک برادر به نام سینا دارد، پدرش استاد مینیاتور بود که فوت کرده و سوگل در حال حاضر با مادرش زندگی میکند

 

او بازیگری را از سن 8 سالگی و از تئاتر شروع کرده است. خودش می گوید: 14 ساله بودم که برنده بهترین بازیگر جشنواره استانی در اهواز شد ، کیانوش عیاری کارگردان مشهور داور این جشنواره بود

 

 سوگل می‌گوید:به دعوت کیانوش عیاری برای بازی در سریال روزگار قریب در 16 سالگی به تهران رفتیم، بعد از بازی در چند سکانس این مجموعه بلافاصله در سریال یوسف پیامبر هم بازی کردم.

سوگل در نوجوانی مهاجرت کرد و این تصمیم بزرگ، مسیر زندگی‌اش را تغییر داد. او می‌گوید: مهاجرت در 16 سالگی به تهران بزرگترین تصمیم زندگی ام بود. سال های اول در خانه خواهر زندگی می کردم، بعد از قبولی در دانشگاه و دوران دانشجویی مستقل شدم، مدتی بعد از فوت پدر مادرم هم به تهران آمد و حالا با هم زندگی می کنیم.

 

اولین بار چهره او در سال 1389 با سریال فاصله ها دیده شد. سپس حضور در سریال های مهرآباد و بال های خیس چهره اش را شناخته تر کرد، با سریال کیمیا و سریال برادر نیز به شهرت رسید.

سوگل طهماسبی سبک زندگی خاصی دارد او به فیزیکش بسیار رسیدگی می‌کند و سعی دارد زندگی سالمی داشته باشد. او می‌گوید:به خاطر گریم های متعدد در سینما و تلویزیون، در زندگی شخصی ام کمتر آرایش می کنم تا پوستم کمی نفس بکشد، برای تغذیه هم اگر وقتی برای شام و ناهار پیدا کنم بیشتر سبزیجات می خورم.

 

او  بسیار به مردم اهواز احترام می‌گذارد و به زادگاهش افتخار می‌کند: من هرگز ندیده‌  یا نشنیده‌ ام که کسی به اهواز یا کلا جنوب سفر کند و از مردم این خطه بد بگوید. مردم جنوب خیلی خونگرم، مهمان‌نواز و مهربان هستند و معروف است که خاک جنوب دامنگیر است. من هم خوشبختانه خصلت خونگرمی را از خانواده‌ ام به ارث برده‌ ام. حتی در اوج خستگی و بدترین شرایط هم با مردم خوب و خوش‌ برخورد هستم و اگر کسی را پیدا کردید که به شما بگوید سوگل طهماسبی با من برخورد بدی داشت شک نکنید من نبودم.

 

او این روزها با بخش دوم سریال بچه مهندس به تلویزیون آمده‌ است. این سریال از شبکه دو و به جای سریال بی‌قرار پخش می‌شود. سوگل در این سریال نقش زینب  زن مددکاری را دارد که در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست مشغول کار است و با بچه‌ها و مشکلاتشان درگیر است. سوگل می‌گوید: نقش بسیار سختی بود درگیری عاطفی من با این بچه‌ها زیاد بود و واقعا زندگی پر از غم آنها بسیار من را تحت تاثیر قرار می‌داد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.