2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس+ بازیگران

ساعت پخش و تکرار سریال بچه مهندس+ بازیگران

پخش فصل دوم سریال بچه مهندس از ۸ دی ماه شروع شد و این سوال را به وجود آورد که آیا فصل دوم این سریال هم می‌تواند موفقیت فصل اول آن را به دست بیاورد و مخاطبان را جلب کند.

دوات آنلاین-پخش فصل دوم سریال بچه مهندس از ۸ دی ماه شروع شد و این سوال را به وجود آورد که آیا فصل دوم این سریال هم می‌تواند موفقیت فصل اول آن را به دست بیاورد و مخاطبان را جلب کند.

 

فصل اول سریال بچه مهندس در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته و با استقبال مواجه شده بود. حالا در فصل دوم حسن وارسته نویسندگی را برعهده گرفته است. وارسته را پیش از این به عنوان نویسنده سریال پایتخت می‌شناختیم. حالا که او جانشین نویسنده فصل  اول یعنی سجاد ابوالحسنی شده باید دید چقدر در جلب مخاطب توفیق خواهد داشت.

 

در فصل دوم سریال بچه مهندس به نوجوانی شخصیت اصلی(جواد) می پردازد و چالش های نوجوانی و تحصیل وی را دنبال می کند.

 

در فصل دوم این سریال بازیگران جدیدی از جمله سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نکیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج الله گل سفیدی و سیامک اشعریون به مجموعه اضافه و به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فصل دوم سریال «بچه مهندس» هر شب ساعت 21:30 و بازپخش آن 12 و 16:15 در روز بعد به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
بهار 1397/11/20
خوبه ممنون
مریم خمر 1397/11/19
با سلام خدمت شما .وممنون از زحماتتون چرا تو قسمت دوم بچه مهندس همه تغییر کردن و بزرگ شدن .ولی بچه آقا کریم هنوز یه سالش بود بعد از ده سال ممنون از سریال واقعا نکته های مثبت زیادی داشت .انشاا...منتظر فصل سوم
احمد 1397/11/18
عالی

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.