2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
قتل پدر به سفارش مادر

قتل پدر به سفارش مادر

زمانی که پلیس جسدی را در بیابانهای اطراف تهران پیدا کرد متوجه شد جسد متعلق به کیوان است با شناسایی جسد و تایید هویت او تحقیقات برای مشخص شد علت قتل آغاز شد و ماموران بررسی‌های خود را ادامه دادند و متوجه شدند اختلافاتی بین همسر و فرزند مقتول با وی وجود داشت.

دوات آنلاین-مادر و فرزندی که به خاطر اصرار پدر برای رفتن فرزند به خارج از کشور نقشه قتل او را طراحی و اجرا کردند از سوی قضات دادگاه کیفری استان تهران مجرم شناخته شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین این مادر و پسر سه سال قبل نقشه قتل را طراحی و اجرا کردند و سپس به ماموران گزارش دادند که کیوان (پدر خانواده) گم شده‌ است. چند روز بعد از این گزارش زمانی که پلیس جسدی را در بیابانهای اطراف تهران پیدا کرد متوجه شد جسد متعلق به کیوان است.

 

با شناسایی جسد و تایید هویت او تحقیقات برای مشخص شدن علت قتل آغاز شد و ماموران بررسی‌های خود را ادامه دادند و متوجه شدند اختلافاتی بین همسر و فرزند مقتول با وی وجود داشته است.

 

با توجه به مدارک به دست آمده ماموران مادر و فرزند را بازداشت کردند و مهرداد فرزند مقتول به قتل پدرش اعتراف کرد.

 

او گفت: مادر و پدرم با هم اختلاف داشتند. پدرم دو سال و نیم بیکار بود و در خانه می‌نشست و جایی نمی‌رفت مگر اینکه برای مادرم مهمان می‌آمد. همین هم باعث درگیری آنها شده‌ بود. ماهها بود که مادرم درباره قتل پدرم صحبت می‌کرد و به من می‌گفت پدرت من را اذیت می‌کند او را بکش. من قبول نمی کردم. مادرم می‌گفت اگر به غریبه بگوید همه چیز لو می‌رود. او آنقدر به من گفت که من هم قبول کردم و در نهایت یک روز که پدرم خواب بود با دمبل او را کشتم.

 

متهم گفت: مادرم دمبل را به دست من بست تا دستم نلرزد و دمبل زمین نیفتد بعد گفت ضربات را بزن و تا زمانی که نگفتم توقف نکن من هم همین کار را کردم وقتی که دست کشیدم پدرم مرده بود بعد با کمک مادرم جسد را داخل گونی گذاشتم و با خود به بیابان بردم و در آنجا رها کردم.

 

مادر این متهم همکاری در قتل را انکار کرد و گفت: من در قتل نقشی نداشتم وقتی دیدم پسرم او را کشته است برای اینکه پسرم را نجات دهم تصمیم گرفتم با او همکاری کنم تا جسد شوهرم را از خانه بیرون ببرد.

 

وقتی ماموران خانه مقتول را مورد بررسی قرار دادند در محل قتل مقداری اسید و سرنگ پیدا کردند.

 

مهرداد درباره آنچه کشف شده بود گفت: مادرم اسید را خریده بود که اگر نتوانستیم پدرم را با ضربات دمبل بکشیم اسید به او تزریق کنیم اما دیگر این مساله پیش نیامد و پدرم کشته شد.

 

هرچند مادر مهرداد اتهام معاونت در قتل را رد کرد اما با توجه به اینکه اسباب قتل را فراهم کرده‌ بود از سوی دادسرا مجرم شناخته و با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌شد.

 

در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز برگزار شد ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و سپس اولیای‌دم درخواست صدور حکم قصاص کردند.

 

پدر و مادر مقتول گفتند از خون فرزندشان نمی‌گذرند.

 

هرچند مهرداد در  دفاع از خود قتل را قبول کرد و گفت  از کار خودش پشیمان است اما مادرش اتهام معاونت را رد کرد و گفت او هیچ کاری برای قتل شوهرش نکرده اما پسرش به خاطر اینکه پدر قصد داشته او را به خارج از کشور بفرستد ناراحت بود.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند و متهم ردیف اول را به قصاص و مادرش را به اتهام معاونت در قتل به 18 سال حبس محکوم کردند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.