2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
چگونه ریمل مناسب برای چشم‌ها انتخاب کنیم؟

چگونه ریمل مناسب برای چشم‌ها انتخاب کنیم؟

ریمل یکی از مهمترین لوازم آرایشی برای زیبایی چشم و مژه‌هاست. برای اینکه ریمل مناسب مژه‌هایتان را انتخاب کنید بهترین راه این است که شناخت دقیقی از ویژگیهای چشم‌ها و البته مژه هایتان داشته‌باشید.

دوات آنلاین-چشم‌ها یکی از مهمترین دلایل زیبایی صورت است. درشتی یا ریز بودن چشم یکی از دلایل زیبایی آن است اما از آن مهمتر حالتی است که شما به چشم‌هایتان می‌دهید تا زیبایی آن دیده شود.

 

شیما اسدی میکاپ آرتیست به دوات آنلاین می گوید: برای اینکه چشم‌های زیبایی داشته‌ باشید باید مژه‌های سالم و زیبایی داشته‌ باشید. ریمل یکی از مهمترین لوازم آرایشی برای زیبایی چشم و مژه‌هاست. برای اینکه ریمل مناسب مژه‌هایتان را انتخاب کنید بهترین راه این است که شناخت دقیقی از ویژگیهای چشم‌ها و البته مژه هایتان داشته‌ باشید.

 

ریمل ها انواع مختلفی دارند که بلند کننده و حجم دهنده هستند، ریمل های خرده مژه دار باعث پرپشت شدن مژه های شما میشوند،

اگر مژه هایتان بلند  اما کم پشت است شما باید از ریمل های حجم دهنده که خرده مژه دارند استفاده کنید،

 

ریمل های حجم دهنده همانطور که از اسم شان پیدا است به مژه ها حجم و سنگینی میدهند طوری که مژه هایتان دوبرابر ضخیم تر میشوند. این نوع از ریمل ها دارای پلیمرهای سیلیکون یا موم هستند که مژه های شما را پر تر میکنند. وقتی با دستمال کاغذی برس ریمل های حجم دهنده را پاک کنید شاهد پوشش اضافی بین موهای ریمل خواهید بود.

 

یکی از انواع ریمل های پرطرفدار ریمل های فرکننده هستند. ریمل های فرکننده به میزان قابل توجهی پلیمر و رزین دارند و باعث فر شدن موقت مژه ها میشوند،

 

برای اینکه از ریمل های فر کننده بیشتر نتیجه بگیرید بهتر است قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید. ریمل فر کننده برای خانم هایی مناسب است که مژه هایشان خیلی بی حالت است و به صورت صاف رشد میکند.

 

ریمل‌هایی که مژه‌ها را بلند می‌کنند  حاوی موادی مانند الیاف هستند که باعث بلند تر دیده شدن مژه ها میشوند. ریمل های بلند کننده مخصوص خانم هایی است که مژه های بسیار کوتاهی دارند.

 

ریمل به عنوان یک وسیله آرایشی که استفاده از آن خیلی آسان است و نیاز به مهارت خاصی ندارد و البته زیبایی چشم شما را چندین‌برابر می‌کند به خانم‌هایی که تمایل زیادی به آرایش ندارند هم توصیه می‌شود.

 

البته توجه داشته‌ باشید مژه‌ها همیشه نباید ریمل داشته‌ باشند حتما هر چند ساعت یکبار آن را تمیز کنید و اجازه استراحت بدهید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.