2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
شکار مردان هوسران در تلگرام

شکار مردان هوسران در تلگرام

دو دختر با شکار پسران پولدار در گروههای تلگرامی آنها را در دام دو همدست سارق گرفتار می‌کردند و اموال این افراد را می دزدیدند.

دوات آنلاین-دو دختر با شکار پسران پولدار در گروههای تلگرامی آنها را در دام دو همدست سارق گرفتار می‌کردند و اموال این افراد را می دزدیدند.

 

متهمان به بهانه اینکه شاکیان برای همسر یا خواهرشان ایجاد مزاحمت کرده و آنها را ربوده اند دست به سرقت اموال آنها می زدند.

 

به گزارش جام جم، اوایل آذر امسال مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از دختر و پسر جوانی به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد. شاکی به افسر تحقيق گفت: چندهفته پیش در يك گروه تلگرامی با دخترجوانی آشنا شدم. یک روز او را سوار ماشینم کردم که در میانه راه متوجه دومرد موتورسوارشدم که سایه به سایه در تعقیبم هستند. بعد از طی مسافتی در محله ای خلوت موتورسیکلتی سد راهم شد. زمانی که پیاده شدم دو مرد جوان به زور دختر جوان را از خودرو پیاده کرده و مدعی شدند که او خواهر یکی از آنها و همسر دیگری است. می گفتند من مزاحم آن دختر شده و او را ربوده ام. هرچه گفتم اشتباه می کنید و من فقط با او دوست شده ام و نمی دانستم متاهل است، توجهی نکردند. آنها مرا به شدت كتك زدند و گوشی تلفن همراهم، پول و کارت های بانکی و رمزش را که در کنار آن بود سرقت کردند.

 

با جمع بندی این اطلاعات و چهره نگاری رایانه ای از متهمان فراری جست وجوهای پلیسی برای دستگیری آنها آغاز شد. این در حالی بود که مردان پولدار دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی شکایت های مشابهی را مطرح کردند. تحقیقات از این افراد نشان داد که آنها بعد از ارتباط و دوستی با دختران جوان در گروه تلگرامی در دام دو سارق مرد گرفتار شده اند.

 

در این مرحله از تحقیقات معلوم شد که متهمان دو دختر را طعمه سرقت های خود کرده اند. جست وجوها ادامه داشت تا این که چند روز پیش گشت ماموران سرانجام دو مرد سارق و یکی از دخترانی که همدست آنها بود را در جریان آخرین سرقتشان دستگیر کردند.

 

یکی از دزدان با افشای راز سرقت هایشان گفت: من و همدستم از متهمان سابقه داری هستیم که به اتهام سرقت و زورگیری چند بار به زندان رفته ایم. در آنجا باهم آشنا شده و مدتی در يك سلول بودیم. در زندان نقشه کشیدیم که بعد از آزادی با فریب دختران جوان آنها را وارد ماجرای دزدی هایمان کنیم. این دو دختر اول خیال می کردند که ما با انگیزه تفریح و خوشگذرانی این کار را انجام می دهیم اما بعدکه متوجه شدند ما به قصد سرقت مردان پولدار را كتك می زنیم، خواستند از ما جدا شوند. آنها را به مرگ تهدید کردیم و گفتیم به خانواده هایشان آسیب می رسانیم، بنابراین آن دو از ترسشان به ادامه این دزدی های خشن از رانندگان خودروهای گرانقیمت و افراد پولدارادامه دادند.

 

با اعتراف این سارق، همدستش نیز گفته های او را تائید و به همدستی در این دزدی ها اعتراف کرد. همچنین یکی از دختران سارق هم به افسر تحقیق گفت: من و دوستم با این دو نفر دوست بودیم و نمی دانستیم خلافکار هستند. اول خیال کردیم برای تفریح و خوشگذرانی از پسران سرقت می کنند، اما بعد از این که فهمیدیم سارق حرفه ای هستند، از ترس جان خود و خانواده هایمان با آنها همراه شدیم. من و دوستم در گروه های تلگرامی با پسران پولدار - آشنا شده و با آنها دوست می‌شدیم .

 

با اعتراف متهمان، دیگر دختری که عضو این باند بود هم شناسایی و دستگیرشد. .

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.