2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
تیپ زمستانی با ست بوت و کیف و روسری

تیپ زمستانی با ست بوت و کیف و روسری

بیشتر بوت‌های ساق‌بلند همراه کیف و کفش و روسری‌های هم طرح مربوط به برند‌های مطرح است. طرح‌های بربری از بهترین و زیباترین طرح‌های چکمه و کیف است.

دوات آنلاین-ست‌های زمستانی کیف و کفش یکی از جذاب‌ترین ست‌هاست. نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می گوید: باید در نظر داشته‌ باشید استفاده از این ست‌ها فقط با هم امکان پذیر است و اگر بخواهید طرح‌ها را با لباس‌های دیگر ست کنید ست جذابی نخواهد شد.

بیشتر بوت‌های ساق‌بلند همراه کیف و کفش و روسری‌های هم طرح مربوط به برند‌های مطرح است. طرح‌های بربری از بهترین و زیباترین طرح‌های چکمه و کیف است.

 

توجه داشته‌ باشید وقتی از این ست‌ها استفاده می‌کنید حتما پالتویی که همراه آن  می‌پوشید باید رنگ زمینه همین طرح‌ها باشد. چکمه‌های بلند را با ساق شلواری یا جوراب شلواری‌‌های مشکی یا کرم استفاده کنید.

البته ست‌های کیف و کفش بجز زمستان در فصول دیگر سال هم استفاده می‌شود. اما توجه داشته‌ باشید این ست می‌تواند برای شما یک تیپ کلاسیک درست کند. این ست ها ممکن است تکرار شود اما جذابیت آن به حدی هست که هیچ وقت تکراری به نظر نرسید. 

 

پیشنهاد ما به خانمهایی که به ظاهر خود بسیار اهمیت میدهند استفاده از طرحهای خاص در ستهای بوت و کیف و روسری است.

 

این ستها را با آرایشهای سبک استفاده کنید. آرایش های زمستانی سبک میتواند هم زیبایی صورت شما را دو چندان کند و هم زیبایی لباس شما را نشان دهد. توجه داشته باشید با توجه به کلاسیک بودن این ستها قطعا آرایش  شما هم باید کلاسیک باشد.

 

ادکلن گرم و شیرین استفاده کنید تا تیپ شما یک تیپ زمستانی کلاسیک و کامل شود.

 

زیورآلاتی که استفاده  میکنید هم بهتر است زیورهای طلا یا نقره های پر جلوه باشد اما از زیورهای زیاد استفاده نکنید. دستبند نگین دار  که جلوه زیادی داشته باشد و یک گردنبند با زنجیر بلند و آویزی نگین دار می تواند تیپ شما را کامل کند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.