2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
متولدین دی ماه چه خصوصیاتی دارند؟

متولدین دی ماه چه خصوصیاتی دارند؟

سر قول خود به دی ماهی‌ها بمانید؛ متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود در زندگی، ابتدا، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود.

دوات آنلاین-بعضی‌ها اعتقاد دارند ماه تولد روی خلق و خو و شخصیت آدم‌ها تاثیر می‌گذارد. بعضی‌ها هم این حرف را به هیچ وجه درست نمی‌دانند اما به هر حال بحث در این باره به نظر می‌رسد همیشه بی‌جواب قطعی خواهد ماند اما به هر حال متولدین دی ماه اکثرا خصوصیات زیر را دارند:

 

عجله‌ای در عشق ندارد.

 

نه به سرعت عاشق می‌شود، نه به سادگی راز دل خود را می‌گوید.

 

او همواره در حرکت است، ولی نمی‌داند چرا. فقط می‌داند باید موفق شود.

 

سر قول خود به دی ماهی‌ها بمانید؛ متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود در زندگی، ابتدا، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود.

 

آن‌ها خواهان دریافت هدیه هستند، ولی تنها از گرفتن کادو‌های گران قیمت به وجد می‌آیند؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی اعصابشان را تحت فشار نگذارید، چون بسیار خشمگین و بدخلق می‌شوند و طغیان‌های عصبانیت شان غیرقابل کنترل است.

 

مشخصات کلی متولدین دی ماه

دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب، تقریباْ سیاستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، خشک، ولی مهربان، خشن، دارای زبان نیش دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بد اخم و بد عنق، دارای حافظ ه. قوی، زود سر کار می‌آید و دیر می‌رود، از تنبلی بیزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، خودکار، مذهبی، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز.

 

خصوصیات اخلاقی مرد متولد دی ماه

قدرت طلب، خانواده دوست، خوددار و سرد، در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر، پدری جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز. مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد.

 

در جوانی بسیار جدی است، ولی به تدریج که پا به سن می‌گذارد نرم می‌شود.

 

ابراز عشق و علاقه را باید به وی یاد بدهید.

 

مرد این ماه هرگز از روی هوس ازدواج نمی‌کند.

 

متولدین این ماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آن‌ها این است که دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد کننده، اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند.

 

از لحاظ شغلی، صنعت کشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع میبرند.

 

متولدین این ماه اغلب بیماریشان از سردی و خشکی و درد شکم و درد کمر است.

 

هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید میباشد.

 

این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد.

 

انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است.

 

خصوصیات اخلاقی زن متولد دی ماه

جاه طلب، کد بانو، منظم، کمی لجباز و زود رنج، همیشه آراسته و خوش لباس، هدف نهائی او همیشه تامین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است. از نظر اجتماعی فوق العاده مبادی آداب و با نزاکت است.

 

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود.

 

متولدین این ماه باید از غیبت و قسم دروغ دوری کنند وگرنه ا. مشکل بزرگی مواجه میشوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت کنند.

 

سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید میکند که یکی از آن‌ها یک بیماری سخت میباشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

 

اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توکل کنند، میتوانند از این خطرات عبور کنند. لباسهای آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.