2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تجاوز به‌زن‌مطلقه در پارتی شبانه

تجاوز به‌زن‌مطلقه در پارتی شبانه

زنی مطلقه با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران شکایت کرد که چند جوان به او تجاوز کرده‌اند.

دوات آنلاین-زنی مطلقه با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران شکایت کرد که چند جوان به او تجاوز کرده‌اند.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن جوان که مضطرب و پریشان به نظر می‌رسید وقتی در برابر قضات شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران ایستاد علیه افرادی ناشناس شکایت کرد و گفت در یک پارتی شبانه مورد تجاوز قرار گرفته است.

 

این زن که مطلقه است و تنها زندگی می‌کند، توضیح داد: من با زنی به نام مریم دوست بودم و رابطه خوبی داشتیم. چند وقت قبل مریم مرا به یک پارتی دعوت کرد. از او پرسیدم آیا پارتی ورودی دارد که او جواب داد رایگان است و می‌توانیم انجا حسابی خوش بگذرانیم. من هم قبول کردم همراهش بروم تا کمی تفریح کنم اما نمی‌دانستم چه نقشه‌ای برایم کشیده‌اند.

 

این زن ادامه داد: شب حادثه همراه مریم به یک ویلا در منطقه رودهن رفتیم. پارتی در حال برگزاری بود و جوانان زیادی در آنجا حضور داشتند. من و مریم هم مشغول تفریح شدیم. در انجا مشروب زیاد بود و من هم کمی مشروب خوردم. بعد از آن از خود بی‌خود شدم و وقتی به حال خودم برگشتم فهمیدم چند جوان به مت تجاوز کرده‌اند. بعد از ان بود که با پیگیری موضوع فهمیدم مریم از قبل با پسری که پارتی را برگزار کرده دوست بودم و آنها برای من نقشه کشیده بودند. نقشه‌شان این بود که مریم مرا به آن مهمانی شبانه ببرد تا دوستش و جوانان دیگر به من تجاوز کنند. حالا من از اتفاقی که افتاده است  شکایت دارم و می‌خواهم متهمان دستگیر و مجازات شوند.

 

هیات قضات بعد از شنیدن حرف‌های زن جوان تحقیق در این رابطه را آغاز کردند و در نخستین گام با معرفی شاکی به پزشکی قانونی از این سازمان خواستند درباره وقوع تجاوز اعلام نظر کند.

 

بنا به این گزارش تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.