2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مردان پولدار در دام زن اغفالگر

مردان پولدار در دام زن اغفالگر

یکی از شاکیان:زنی جلوی من را در اتوبان گرفت صورت آشفته ای داشت و من برای اینکه بتوانم کمکش کنم ایستادم زن جلو آمد و داشتیم با هم صحبت می‌کردیم که یکدفعه دو مرد جلو آمدند و با داد و فریاد و درگیری گفتند که من ناموس آنها را دزدیدم

دوات آنلاین-زن و شوهری برای برای زورگیری از مردان ثروتمند نقشه کشیده و با عنوان دزد ناموس اموال آنها را مورد سرقت قرار می‌دادند. این دو نفر دیروز  در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین این زوج با شکایت دو راننده بازداشت شدند.  اولین راننده به ماموران گفت: زنی جلوی من را در اتوبان گرفت. صورت آشفته ای داشت و من برای اینکه بتوانم کمکش کنم ایستادم. زن جلو آمد و داشتیم با هم صحبت می‌کردیم که یکدفعه دو مرد جلو آمدند و با داد و فریاد و درگیری گفتند که من ناموس آنها را دزدیدم و با فریاد آی دزد آی دزد  ماشین و دارایی‌ام را گرفتند.

 

با شکایت این مرد و شکایت مشابه دیگری که به پلیس داده‌ شد ماموران کمین کردند و زنی جوان را که وضعیتی خاص به لحاظ ظاهری داشت و کنار اتوبان ایستاده‌ بود را شناسایی و بازداشت کردند. این زن که نرگس نام داشت ابتدا منکر همه چیز شد اما بعد اعتراف کرد با شوهر صیغه‌ای‌اش و مرد دیگری که از دوستان شوهرش بود دست به این کار زده‌ است.

 

او گفت: من از کودکی بدبخت و بی‌کس بودم و از روی بدبختی این کار را می کردم. در خیابانها بزرگ شدم. هیچ وقت معنای خانواده و محبت را نفهمیدم. وقتی کسری به من ابراز محبت کرد و گفت  من را از بدبختی نجات می‌دهد، باورم شد. او  به صورت صیغه‌ای عقدم کردم. با هم زندگی می کردیم. او گفت باید پول دربیاوریم و با توجه به اینکه تو جوان و زیبا هستی می توانی از مردان پولدار درآمد داشته‌باشی. او من را وادار می‌کرد کنار اتوبان جلوی مردان ثروتمند را بگیرم و بعد هم با دوستش سبحان می‌آمدند و از آنها پول و اشیای قیمتی می‌گرفتند.

 

با دستگیری این زن و شوهر و همدست شان پرونده با شکایت چهار مرد که دو نفر در روز و دو نفر در شب مورد سرقت قرار گرفته‌ بودند مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

متهمان صبح دیروز پای میز محاکمه رفتند. نرگس دوباره ادعای خود را مطرح کرد و گفت: من هیچ اصراری برای اینکه مردها به ما پول بدهند نمی‌کردم و علت اینکه سراغ این مردها می‌رفتم هم شوهرم بود او از من می خواست جلوی ماشین های گرانقیمت رابگیرم.

 

در ادامه کسری در جایگاه قرار گرفت او گفت:من اتهام زورگیری را قبول ندارم وقتی نرگس جلو می‌رفت تا با مردها صحبت کند من و دوستم می‌رفتیم که به آنها معترض شویم چرا دزد ناموس هستند اما خودشان از ترس هرچه داشتند می‌دادند و می‌گفتند که به کسی چیزی نگویید و ما راضی هستیم هرچه دوست دارید بردارید اگر پول و طلا و ساعت بود می‌دادند و بعد می‌رفتند.از این چهار شاکی هم به زور چیزی نگرفتیم

.

این در حالیست که شکات ادعا داشتند کسری و دوستش با قمه به آنها حمله کرده و آنها از ترس جانشان مجبور شدند پول و چک و طلا بدهند.

 

 

با پایان جلسه رسیدگی قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.