2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قتل‌ مادرشوهربه‌دلیل رابطه پنهانی

قتل‌ مادرشوهربه‌دلیل رابطه پنهانی

زنی بعد از این‌که فهمید مادرشوهرش به رابطه پنهانی او با مردی دیگر پی برده است نقشه قتل را طراحی و با کمک مرد جوان اجرا کرد.

دوات آنلاین-زنی بعد از این‌که فهمید مادرشوهرش به رابطه پنهانی او با مردی دیگر پی برده است نقشه قتل را طراحی و با کمک مرد جوان اجرا کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این متهم که مینا نام دارد دیروز در جلسه محاکمه مدعی شد قتل را با کمک مردی به نام کامبیز که با او رابطه داشت انجام داد اما کامبیز این اتهام را رد کرد.

 

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران سال 92 با کشف جسد زنی مسن تحقیقات در رابطه با مرگ او را آغاز کردند و فهمیدند این زن خفه شده و به قتل رسیده است. تحقیق درباره زندگی این زن سبب شد پلیس به عروس او به نام مینا مشکوک شود.

 

مینا وقتی بازداشت شد ادعا کرد از ماجرای مرگ مادرشوهرش چیزی نمی‌داند. او در بازجویی‌ها حرف‌های ضد و نقیضی زد که سبب شد کارآگاهان بیش از قبل به او ظنین شوند و بازجویی‌ها را ادامه بدهند. مینا در نهایت به قتل اعتراف کرد و گفت: من با مردی به نام کامبیز که از آشنایان خانوادگی‌متان بود رابطه پنهانی داشتم. ارتباط ما مدتی ادامه داشت تا این‌که مادرشوهرم موضوع را فهمید. من از ترس این‌که او حرفی به شوهرم بزند با کمک کامبیز نقشه قتل مادرشوهرم را کشیدیم و او را کشتیم.

 

کارآگاهان در گام بعدی کامبیز را بازداشت کردند که او هم به جرمش اعتراف کرد. سپس دو متهم در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شدند اما دیوان عالی کشور این رای را نقض کرد زیرا معتقد بود تحقیقات کافی در این خصوص انجام نشده است.

 

سرانجام متهمان دیروز یک بار دیگر پای میز محاکمه رفتند. در این جلسه اولیای دم مقتول برای هر دو متهم درخواست حکم قصاص کردند. سپس مینا در جایگاه قرار گرفت و گفت: من وقتی فهمیدم مادرشوهرم به رازم پی برده است نقشه قتل را طراحی کردم البته کامبیز هم کمکم کرد. ما مادرشوهرم را به یک مخروبه کشاندیم و او را خفه کردیم سپس جسدش را در چاه انداختیم.

 

این زن ادامه داد: کامبیز از مادرشوهرم مبلغی را قرض گرفته و به او پس نداده بود و یکی از دلایلی که در این قتل با من همکاری کرد همین موضوع بود.

 

وقتی نوبت به کامبیز رسید او اتهام قتل را رد کرد و گفت: من با مینا رابطه داشتم تا این‌که مادرشوهرش موضوع را فهمید و ما تصمیم گرفتیم این زن را بکشیم اما روز حادثه وقتی من به مخروبه رسیدم دیدم مینا خودش مادرشوهرش را خفه کرده است. من فقط در پنهان کردن جسد به مینا کمک کردم و در قتل هیچ نقشی نداشتم البته قبول دارم که مینا را خیلی دوست داشتم و حاضر بودم به خاطر او حتی شوهرش را هم بکشم اما در این قتل هیچ نقشی نداشتم.

 

مینا وقتی این اظهارات را  شنید همدستش را دروغ‌گو خطاب کرد و گفت این کامبیز بود که پیرزن را خفه کرد.

 

بنا به این گزارش قضات بعد از پایان جلسه دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.