2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بیوگرافی کامل نازنین کیوانی بازیگر نقش ساره در سریال مینو

بیوگرافی کامل نازنین کیوانی بازیگر نقش ساره در سریال مینو

نازنین کیوانی بعد از دو سال دوری از بازیگری با یکی از نقش های اصلی سریال مینو در نقش ساره به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری به تلویزیون آمد

دوات آنلاین-نازنین کیوانی  بازیگر نقش ساره در سریال پر مخاطب مینو متولد 2 شهریور 1367 در تهران است و هرچند کم کار بوده اما با بازی‌های درخشانی که داشته توانسته خود را به عنوان یک بازیگر حرفه‌ای و خاص معرفی کند.

 

نازنین کیوانی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر مشهد است. او بدون تجربه تئاتری وارد عرصه حرفه ای بازیگری شد.

 

او تک فرزند خانواده بود و حالا یک دختر نیز دارد.

این بازیگر اولین بار بدون هیچ تجربه قبلی و بدون حضور در کلاس بازیگری با سریال احضار در سال 94 به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده جلوی دوربین رفت.

 

نازنین بعد از دو سال دوری از بازیگری با یکی از نقش های اصلی سریال مینو در نقش ساره به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری به تلویزیون آمد.

نازنین  زمانی که خیلی جوان بود با یک مدل ازدواج کرد. او حالا با آرش مهاجر مدل ایرانی زندگی می‌کند  و در سال 88 هم آنها صاحب دختری به نام آیناز شدند.

 

آرش مهاجر متولد 23 تیر 1365 در شیراز یک فتومدل تجاری بین المللی است که بیشتر با برندهای چون ماکسیم برای پوشاک آقایان همکاری می کند.

نازنین درباره زندگی شخصی‌اش می‌گوید: من و آرش در یک میتینگ دوستانه با هم آشنا شدیم و زمانی که هردو خیلی جوان بودیم ازدواج کردیم. زندگی ما هم مانند هر زوجی فراز و نشیب زیادی داشت اما ازدواج در سن پایین را یک اتفاق خوب می‌دانم چون ما به هم کمک کردیم و حالا هر دو در کارمان خیلی پیشرفت کرده‌ایم. البته بچه‌دار شدن من برنامه‌ریزی شده‌ نبود. زمانی که صاحب بچه‌ شدم 20 ساله بودم وقتی شنیدم باردار هستم انگار روی ابرها راه می‌رفتم خیلی خوشحال بودم و بعد از به دنیا آمدن بچه هم زندگی ما خیلی قشنگ‌تر شد. آیناز همه زندگی من و آرش است و زندگی سه نفره ما خیلی خوب است. من و آرش هرکدام علایق و کارهای خودمان را داریم و زندگی مان تنوع خودش را دارد.

نازنین درباره اینکه روزهایش را چطور می‌گذارند می‌گوید: من بیشتر وقتم را با دخترم می‌گذارنم. در این میان اگر وقتی پیدا کنم ورزش و نقاشی می کنم. سعی می‌ کنم دغدغه‌ هایم را در پیج اینستاگرامم بنویسم و پست‌هایی می‌گذارم که فکر می‌کنم می‌تواند به رشد جامعه ومردم کمک کند. من از جمله کسانی هستم که معتقدم هرچه با حیوانات مهربانترباشیم  جامعه‌ای آرامتر خواهیم داشت چراکه مهربانی با حیوان یک رشد عاطفی و شخصیتی می خواهد که متاسفانه هنوز در جامعه ما دیده نمی‌شود.

نازنین به هوادارانش قول داده بیشتر در تلویزیون باشد و پیشنهادهای کاری برای سریال را بیشتر قبول کند. نازنین در مدلینگ هم مانند همسرش فعالیت دارد اما تمرکز بیشترش روی هنرپیشگی است.

 

او در سریال مینو نقش ساره همسر سابق عماد از شخصیت‌های اصلی فیلم را بازی می‌کند و سعی در از میدان به در کردن مینو زن پرستاری دارد که عماد به او دل بسته است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.