2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تصاویر‌متفاوت‌ازخواهران منصوریان

تصاویر‌متفاوت‌ازخواهران منصوریان

الهه و شهربانو منصوریان عکس‌هایی متفاوت از خود منتشر کرده‌اند که می‌بینید:

دوات آنلاین-الهه و شهربانو منصوریان عکس‌هایی متفاوت از خود منتشر کرده‌اند که می‌بینید:

 

الهه منصوریان که به شانگهای چین سفر کرده است با انتشار عکس زیر قسمتی از کتاب ضد خاطرات آندره مالرو را منتشر کرد و نوشت: فقط مرغ‌های دریایی‌اند که از طوفان ترسی ندارند، حتی وقتی در میان دریاها جهت خود را گم می‌کنند و جایی برای نشستن پیدا نمی کنند، آن ‌قدر بال می‌زنند که طوفان فرو نشیند و زمینی برای‌ نشستن پیدا کنند یا در همان اوج جان می‌دهند، آن که در میان امواج می‌افتد مرغ دریایی نیست... مرغ دریایی در اوج می‌میرد... آخرین توان خود را صرف اوج گرفتن می‌کند تا سقوط را نبیند...!

شهربانو منصوریان هم با انتشار عکس زیر نوشت: گاهی دست خودت را بگیر و به خرید برو! برای آخر هفته ات برنامه ی سینما و تئاتر بچین! خودت را به نوشیدن یک قهوه در کافه ای که دوست داری دعوت کن! چشمانت را ببند و برای خودت یک موزیک آرام بگذار! بیخیال ماشین و اتوبوس و مترو، مسیر تکراری هر روز را قدم بزن! کتابی که دوست داری را به خودت هدیه کن! برای گلدان اتاق خوابت، گلهای خوشبو بگیر! در دفترچه ی روزانه ات بنویس: تو قرار است از لحظاتی که میگذرد لذت ببری! خلاصه که به خودت، به علایقت احترام بگذار! میدانی چیست رفیق؟ عشق زیباست! دوست باید باشد، اما حال زندگی وقتی خوب می شود، که هوای خودت را داشته باشی.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.