2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
آدم‌ربایی به‌خاطر رقابت عشقی

آدم‌ربایی به‌خاطر رقابت عشقی

پسر جوانی که مدعی است به خاطر اختلاف عشقی اقدام به آدم‌ربایی کرده است با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد.

دوات آنلاین-پسر جوانی که مدعی است به خاطر اختلاف عشقی اقدام به آدم‌ربایی کرده است با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد.

 

به گزارش دوات آنلاین کارآگاهان پلیس آگاهی تهران زمانی تحقیق روی این پرونده را آغاز کردند که دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از اقدام ناموفق برای ربودن خود خبر داد و در تشریح ماجرا گفت: پدر من فرد پولداری است که نمایشگاه ماشین و کارواش و چند مغازه دیگر در غرب تهران دارد. چند ماه پیش با پسر یکی از دوستان پدرم که وضع مالی آنها هم خوب است و پولدار هستند آشنا شدم و کمی که از شروع رابطه گذشت قرار ازدواج گذاشتیم.اما پس از مدتی اتفاقاتی افتاد که روابط ما به هم خورد.

 

این دختر در مورد به هم خوردن ازدواجشان نیز گفت: ما یک پرونده ملکی داشتیم که در دادگاه در حال رسیدگی بود. پسر مورد علاقه‌ام مدعی شد اگر 3 میلیارد به یکی از دوستان او بدهیم قادر به حل پرونده خواهد بود. او اصرار داشت که برای حل مشکل پول را به دوستش بدهیم اما قبل از اینکه بخواهیم پول بدهیم فهمیدیم که دروغ می‌گوید و به همین خاطر خواستگاری را به هم زدیم.

 

این شاکی در مورد روز حادثه نیز گفت: بعد از به هم خوردن خواستگاری کشمکش‌ها ادامه داشت تا اینکه یک روز وقتی کنار کارواش پدرم ایستاده بودم خواستگار سابقم و 3 نفر از دوستانش با یک ماشین شاسی بلند آمدند و می‌خواستند مرا به زور سوار کنند که مباشر پدرم مانع از این کار شد اما ماجرا همین جا تمام شد و آنها مباشر پدرم  که پسر جوانی است و به کمک من آمده بود را به زور با خودشان بردند. من کاری برای نجات او از دستم برنیامد و آن 4 نفر او را ربودند.

با شروع تحقیات مشخص شد مدت کوتاهی پس از آدم ربایی پسر جوان رها شده است. پسر جوان نیز پس از حضور در اداره آگاهی گفت: آنها از من یک چک سه میلیاردی گرفتند و برگه‌ای را که در آن نوشته شده بود 63 هزار دلار به خواستگار سابق بدهکارم امضا کردم و بعد رهایم کردند.

 

به این ترتیب خواستگار همراه 3 نفر همراهش دستگیر شدند.

 

متهم در بازجویی‌ها گفت: چون مباشر خواستگار دختر مورد علاقه‌ام شده بود و دختر جوان به همین خاطر به من جواب رد داده بود او ربودیم. ماجرای دوست من که قرار بود مشکل را حل کند بهانه بود. ما هم چک را گرفتیم تا اگر واقعا به خواستگاری رفت چک به اجرا بذاریم و منصرفش کنیم.

 

بنا به این گزارش تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.