2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
رنگ مرجانی زنده در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ مرجانی زنده در دکوراسیون داخلی خانه

رنگ مرجانی زنده در کنار رنگ های سرد و خنثی مانند سفید، طوسی و آبی ست بسیار زیبا را درست می‌کند و جذابیت بصری زیادی ایجاد می‌کند ودر واقع خانه شما را بسیار شاد نشان خواهد داد.

دوات آنلاین-اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارند رنگ اتاقشان طبق مد روز باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به نزدیک شدن به سال جدید از رنگ مرجانی زنده برای دیوارها استفاده کنید.

 

مسعود کشاورز، طراح دکوراسیون داخلی درباره رنگ آمیزی دیوارها به دوات آنلاین می‌گوید:

 

رنگ سال مرجانی زنده‌ است اما باید تاکید کنم این رنگ مناسب برای همه قسمت‌های خانه نیست اما برای رنگ اتاق شخصی افراد یک رنگ گرم و بی‌نظیر است که می‌توان آن را با رنگهای زیادی ترکیب کرد.  

 

طبق گفته های موسسه پنتون، رنگ سال 2019 نماد شادی و خوش بینی است و میتوان آن را عاملی برای ایجاد گرما و صمیمیت بیشتر بین افراد دانست. 

رنگ مرجانی حتی اگر خیلی کم در دکوراسیون استفاده شود می تواند با قدرت زیاد خودنمایی و جلب توجه کند زیرا رنگی جذاب است.

 

رنگ مرجانی زنده در کنار رنگ های سرد و خنثی مانند سفید، طوسی و آبی ست بسیار زیبا را درست و جذابیت بصری زیادی ایجاد می‌کند و در واقع خانه شما را بسیار شاد نشان خواهد داد. شما را فردی ریسک‌پذیر و جسور معرفی می‌کند و انبوه رنگ‌ها روحیه شادی را برای شما درست می‌کند.

 

هرچند مرجانی زنده یک رنگ گرم است و معمولا این رنگ را در پاییز و زمستان باید استفاده کرد اما باید بگویم رنگ مرجانی آنقدر زیبا و زنده هست که در فصول گرم سال هم جلوه خاص خودش را داشته باشد.

اگر قصد دارید از این رنگ در پذیرایی استفاده کنید حتما آن را با رنگهای دیگر ترکیب کنید و همه بخش‌های پذیرایی را یک دست مرجانی نکنید چون پذیرایی جایی است که باید جدی‌تر و کلاسیک‌ باشد اما اتاق کار، اتاق شخصی و اتاق کودک به دلیل خصوصی‌بودن شان می‌تواند با رنگ مرجانی زنده بسیار جذاب‌تر باشد.

 

مرجانی زنده از جمله رنگ‌های گرمی است که با ترکیب رنگ‌های سرد بسیار جذاب می‌شود. رنگ سبز و مرجانی زنده از جمله ترکیب‌های خاص،جوان و شاداب و مورد علاقه هنرمندان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.