2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
اصول خوش‌تیپی خانم‌ها در فصل زمستان

اصول خوش‌تیپی خانم‌ها در فصل زمستان

در زمستان به دلیل سردی هوا استفاده از دامن در میان خانم‌ها کم می‌شود اما دامن‌های پشمی و بوت‌ها تا حد زیادی جلوی ورود سرما به بدن را می‌گیرد و البته اگر با پالتویی خاص همراه باشد یک تیپ ویژه برای شما درست می‌کند.

دوات آنلاین-دامن‌ یکی از زیباترین پوشش‌های زنانه است که می‌تواند از شما یک خانم شیک‌پوش بسازد. ست دامن، پالتو و چکمه یک ست ویژه و امروزی است که خانمهای جوان از آن بسیار استفاده میکنند. 

 

نیروانا فتحی در خصوص ویژگیهای یک تیپ زمستانی با دامن به دوات آنلاین می‌گوید: در زمستان به دلیل سردی هوا استفاده از دامن در میان خانم‌ها کم می‌شود اما دامن‌های پشمی و بوت‌ها تا حد زیادی جلوی ورود سرما به بدن را می‌گیرد و البته اگر با پالتویی خاص همراه باشد یک تیپ ویژه برای شما درست می‌کند.

دامن‌های پشمی طرح‌دار بهترین انتخاب یک خانم در زمستان است.

 

این دامن‌ها در مدل‌های تنگ، فون، نیم‌کلوش بیشتر از سایر مدل‌ها هستند. باید توجه داشته‌ باشید دامن پشمی طرح‌دار را با یک بارانی یا پالتوی ساده به تن کنید. پالتوی راسته کوتاه با دامن کلوش بلند یک ترکیب خاص و زیبا خواهد بود.

 

تیپ زمستانی خود را با چکمه‌های ساق‌بلند و روسری پشمی تکمیل کنید،

 

اگر دامن شما فون و بلند است می‌توانید از پالتوی نیمه بلند که نیم‌تنه پایین آن مدل‌دار است استفاده کنید.

 

البته دامن‌های طرح‌دار پشمی بسیار بیشتر از دامن‌های ساده‌ است، اما دامن‌های پشمی ساده در رنگ های خاکستری، شتری، موشی و مشکی نیز در دامن‌های تک رنگ بسیار زیباست و از سوی خانم‌های شیک پوش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در خصوص چکمه هم باید بگویم بوتهای مشکی بلند انتخاب مناسبی برای شماست. البته باید ویژگی‌های پایتان را در نظر بگیرد مثلا اگر پاهای چاقی دارید از بوتهای ساده استفاده کنید و اگر قدتان کوتاه است بوت پاشنه دار بپوشید.

 

در خصوص دامن و پالتو هم همینطور است شما باید حتما قد و هیکل خود را در نظر بگیرید. اگر خانم تپلی هستید از دامن‌های فون استفاده نکنید.

 

اگر خانمی با قد کوتاه هستید حتما از دامن بلند و پالتوی کوتاه استفاده کنید.

 

البته شما می‌توانید از کفشی بجز چکمه هم استفاده کنید اما با توجه به تیپ زمستانی که دارید حتما کفش‌های شما باید جلوبسته باشد و جورابی که استفاده می‌کنید با نخ کلفت تهیه شده‌ باشد.

 

جورابهای طرح‌دار مناسب لباسهای تک‌رنگ و جورابهای ساده مناسب لباسهای طرح‌دار شماست.

 

روسری‌های پشمی در طرح های مختلف  می‌تواند برای پوشش شما مناسب باشد. این روسری‌ها اتفاقا برای خانم‌هایی با قد کوتاه و اندام لاغر بسیار مناسب است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.