2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قتل مردغریبه در خانه زن متاهل

قتل مردغریبه در خانه زن متاهل

کتایون گفت: زمانی که پدر و برادرش به خانه او حمله کردند پوریا در خانه بوده اما بعد مفقود شده‌است بنابراین فکر می‌کند آنها در قتل پوریا نقش داشتند.

دوات آنلاین-پدر و پسری که برای برگرداندن دخترمعتاد خانواده به خانه او رفته و با مشاهده مردی غریبه مرد را به قتل رسانده‌ب ودند در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین این پدر و پسر ابتدا منکر همه چیز شده‌ بودند اما گفته‌های کتایون، دختر خانواده راز این قتل را برملا کرد.

 

آذرماه سال 91 خانواده پسری به نام پوریا به ماموران گزارش دادند فرزندشان گم شده‌ است. آنها گفتند: فرزند 20 ساله ما از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته‌ است.

 

با تحقیقات انجام شده مشخص شد پوریا با زنی به نام کتایون رابطه داشت اما وقتی کتایون مورد پرسش قرار گرفت گفت از سرنوشت این جوان خبری ندارد تا اینکه مدتی بعد جسد سوخته این جوان پیدا شد.

 

یکبار دیگر تحقیقات به جریان افتاد اما به نتیجه نرسید تا اینکه دو سال بعد کتایون بازداشت شد. او این بار اعتراف کرد  احتمالا پدر و برادرش در این قتل نقش داشته‌اند.

 

این زن گفت زمانی که پدر و برادرش به خانه او حمله کردند پوریا در خانه بوده اما بعد مفقود شده‌ است بنابراین فکر می‌کند آنها در قتل پوریا نقش داشتند.

 

به این ترتیب  کیومرث و پدرش فریدون بازداشت شدند. آنها به قتل اعتراف کردند و گفتند بعد از قتل جسد را سوزاندند.

 

کیومرث متهم ردیف اول پرونده گفت: کتایون ازدواج کرده بود و همسر و فرزند داشت اما به سمت اعتیاد رفت و آنچنان معتاد شد که شوهرش بچه‌ها را برداشت و به خانه پدری‌اش رفت تا مادرش از بچه ها مراقبت کند و کتایون را رها کرد. ما کتایون را به خانه خودمان بردیم تا ترکش دهیم و او به زندگی برگردد اما یک روز او از خانه فرار کرد. با پدرم به دنبال او رفتیم به خانه‌اش که رسیدیم هرچه در زدیم باز نکرد. از دیوار وارد خانه شدیم و دیدیم جوانی در خانه نشسته و مواد کشد . من او را کشتم و بعد هم جسدش را با کمک پدرم به فشافویه منتقل کردم و آتش زدیم. پدرم فقط در انتقال جسد کمکم کرد.

 

متهم یکبار در دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد. او به این رای اعتراض کرد و اعتراض او در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و پرونده به شعبه 10 دادگاه کیفری ارسال شد.

 

متهم صبح دیروز در دادگاه گفت: من مقتول را با اعتقاد مهدور‌الدم بودن به قتل رساندم. او به خانه خواهرم رفته‌ بود و مرد غریبه نباید به آنجا می‌رفت. من هم او را کشتم. چون فکر می‌کردم با خواهرم رابطه دارد.  اعتیاد و رابطه نامشروع زندگی خواهرم را خراب کرده‌ بود. وقتی آن مرد را در خانه خواهرم دیدم به تصور اینکه برای برقراری رابطه آمده او را کشتم.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.