2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
دختری؛ قربانی‌تجاوز پسر فوتبالیست

دختری؛ قربانی‌تجاوز پسر فوتبالیست

7 ماه قبل پسر جوانی به من تعرض کرد او مدت سه سال بود که با من دوست بود و ما همدیگر را بیرون از خانه می‌دیدیم یک روز به اتفاق دوستش مقابل دبیرستان دنبال من آمد. من و دوستم را سوار ماشین کرد تا به خانه برساند وقتی دوستم پیاده شد او مرا به اتفاق دوستش در خانه‌اش به زور مورد تجاوز قرار داد. بعد از این موضوع هم ناپدید شد چون می‌دانست که شکایت می‌کنم.

دوات آنلاین-جوان فوتبالیست که متهم است دختری را مورد آزار و اذیت قرار داده  مسئولیت فرزندی که به دنیا آمده‌است را قبول کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این جوان با شکایت دختر نوجوان تحت تعقیب قرار گرفت. این دختر زمانی به پلیس شکایت کرد که 7 ماهه باردار بود. او گفت: 7 ماه قبل پسر جوانی به من تعرض کرد. او مدت سه سال بود که با من دوست بود و ما همدیگر را بیرون از خانه می‌دیدیم. یک روز به اتفاق دوستش مقابل دبیرستان دنبال من آمد. من و دوستم را سوار ماشین کرد تا به خانه برساند وقتی دوستم پیاده شد او مرا به اتفاق دوستش در خانه‌اش به زور مورد تجاوز قرار داد. بعد از این موضوع هم ناپدید شد چون می‌دانست که شکایت می‌کنم. من از ترس ابرویم چیزی نگفتم تا اینکه متوجه شدم باردار هستم البته موضوع را به مادرم گفتم اما پدرم نمی‌دانست. او وقتی فهمید باردار هستم مادرم را طلاق داد و زندگی ما را بهم ریخت حالا خواستار مجازات این مرد و دوستش هستم.

 

بعد از گفته‌های این دختر تحقیقات برای بازداشت پسرجوان آغاز شد اما او متواری بود. در این زمان فرزند این دختر نیز به دنیا آمد و او حضانت نوزاد را به بهزیستی سپرد. در این مدت کودک به خانواده‌ای سپرده‌شد  تا اینکه پسر فوتبالیست بازداشت شد.

 

او اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: من به او تجاوز نکردم من با دختر جوان رابطه داشتم و این رابطه خواسته هر دوی ما بود. من نمی‌دانم دوستم به این دختر تعرض کرده‌ است یا نه اما اگر بچه مال من باشد مسئولیت آن را قبول می‌کنم.

 

با توجه به این گفته‌بود که دستور بررسی ژنتیکی درباره کودک صادر شد و با کمک بهزیستی خانواده جدید کودک پیدا شد و آنها به دستور دادگاه کودک را به پزشکی قانونی بردند تا آزمایشات دی ان ای روی او انجام شود.

 

صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. در ابتدای جلسه  دختر جوان شکایت خود را مطرح کرد و مصرانه گفت که به او تجاوز شده‌است. دختر نوجوان گفت: این پسر زندگی خانوادگی ما را سیاه کرد باعث شد تا پدرم مادرم را طلاق دهد و همه چیز به هم ریخت. حالا هم من درخواست مجازات او و دوستش را دارم.

 

وقتی نوبت به متهم رسید او اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: من او را مورد تجاوز قرار ندادم ما با هم بارها رابطه داشتیم و من این موضوع را قبول دارم این رابطه هم به خاطر علاقه زیادی بود که به هم داشتیم من حتی به او گفتم بیا ازدواج کنیم و اگر بچه مال من بود از او نگهداری می‌کنم اما قبول نکرد حالا هم با توجه به اینکه آزمایشات دی ان ای نشان داده بچه مال من است من مسئولیت آن را قبول می‌کنم.

 

متهم درباره نحوه آشنایی‌اش با دختر نوجوان گفت: من او را از طریق دوستم شناختم وقتی آشنا شدیم عاشقش شدم اما نمی‌دانستم او آنقدر از من متنفر است که حالا پیشنهاد ازدواجم را رد می‌کند.

 

در ادامه پدرخوانده کودک توضیحاتی را به دادگاه ارائه داد و گفت: من و همسرم عاشق این بچه هستیم و خیلی دوستش داریم ما نمی‌دانستیم او پدر و مادر شناسایی شده‌ دارد و ممکن است بچه را از ما بگیرند زمانی که او را از بهزیستی گرفتیم بچه خیلی مریض بود و پزشکان از او قطع امید کرده‌بودند اما همسرم چنان عاشقانه از او مراقبت کرد و آنقدر دوستش داشت که بچه خوب شد ما او را پیش دکتر بردیم و شبهای زیادی همسرم بالای سرش بیدار ماند و مراقبت کرد حالا هم به حکم دادگاه احترام می‌گذاریم اما باید بگویم نبود این بچه خیلی ما را اذیت خواهد کرد.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.