2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
لباس‌های گلدار را کی و چطور بپوشیم

لباس‌های گلدار را کی و چطور بپوشیم

خانم‌های جوان هرگز خود را از این پوشیدن لباسهای گلدار محروم نکنند چرا که شادابی خاصی به شخصیت آنها می‌دهد. البته هر فردی باید به داشتن لباس گلد ار توجه خاص بکند و در هر سنی از آن استفاده کنند.

دوات آنلاین-هرچند لباسهای ساده و تک رنگ در مجالس رسمی می‌تواند شما را فردی کلاسیک و جدی و با ابهت نشان دهند اما توجه داشته‌ باشید نباید از لباسهای گلدار چشم‌پوشی کنید چون این لباسها شما را فردی شاد و امیدوار به آینده و زندگی نشان می‌دهند حتی اگر رنگشان تیره باشد.

 

نیروانا فتحی طراح مد و لباس درباره زیبایی خاص لباسهای گلدار می‌گوید و توصیه می‌کند خانم‌های جوان هرگز خود را از این پوشیدن لباسهای گلدار محروم نکنند چرا که شادابی خاصی به شخصیت آنها می‌دهد. او به دوات آنلاین می گوید:  سلیقه شخصی من این است که هر فردی باید به داشتن لباس گلذار توجه خاص بکند و در هر سنی از آن استفاده کنند.

مجلسی های گل گلی کوتاه برای دخترخانم ها و لباس مجلسی های گل گلی بلند برای خانم های جوان مناسب اند و حسابی شیک پوش تان میکنند طوری که باعث میشوند در مجلس تک باشید.

 

لباس مجلسی های گلدار در انواع آستین دار، بدون آستین، دامن کلوش و مدل ماهی وجود دارند که رنگ های بسیار شاد و دوست داشتنی دارند. این مدل لباس ها برای پوشیدن در جشن ها و مجالس مختلف مناسب هستند و بهتر است با کفش پاشنه بلند ست شوند.

 

شما می‌توانید لباسهای گلدار را به راحتی با کفش‌هایی با رنگ گل‌های آن ست کنید و حتی می‌توانید آرایش صورت و ناخن هایتان را هم با آن ست کنید و بر اساس گلی که روی لباستان است گلی هم روی ناخن‌هایتان قرار دهید.

 

البته توجه داشته‌ باشید وقتی لباس‌تان گلدار است باید آرایش ساده‌ای داشته‌ باشید آرایش ساده در مو و لباس می‌تواند هم زیبایی صورت شما را حفظ کند و هم زیبایی لباس را به چشم بیاورد.

البته لباسهای گلدار مناسب مهمانی‌هایی است که تم شادی دارند حتی اگر این مهمانی‌ها رسمی باشد. مثلا مهمانی عروسی برای پوشیدن لباسهای گلدار خیلی مناسب است.

 

اگر در یک مجلس ختم یا یک مهمانی کاری شرکت می‌کنید بهتر است لباس گلدار به تن نکنید. مگر اینکه شغل شما در راستای شادی در جامعه باشد. مثلا اگر روانشناس هستید و برای یک مصاحبه کاری حاضر می‌شوید اینکه لباس گلدار داشته‌باشید اتفاقا حس خوبی را به مصاحبه کننده منتقل می‌کند. یا اگر پزشک اطفال یا روانپزشک هستید از لباسهای شاد و زیبا استفاده کنید این اتفاق حس خوبی به مراجعه کننده شما می‌دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.