2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
حسن فتحی به دنبال ساخت شهرزاد 4

حسن فتحی به دنبال ساخت شهرزاد 4

رامین ناصرنصیر گفت: هنوز صحبتی جدی در مورد ساخت سریال شهرزاد چهار نشده اما حسن فتحی کارگردان اثر به شدت علاقمند به ساخت فصل چهارم این مجموعه است.

دوات آنلاین-حسن فتحی، کارگردان سریال شهرزاد قبلا گفته بود خیلی دوست دارد شهرزاد چهار را هم بسازد. حالا این خبر را رامین ناصرنصیر، یکی از بازیگران شهرزاد هم تکرار کرده و گفته فتحی به‌شدت دوست دارد فصل چهارم شهرزاد را جلوی دوربین ببرد.

 

رامین ناصرنصیر گفت: هنوز صحبتی جدی در مورد ساخت سریال شهرزاد چهار نشده اما حسن فتحی کارگردان اثر به شدت علاقمند به ساخت فصل چهارم این مجموعه است. البته ساخت فصل چهارم شهرزاد به عوامل بسیاری بستگی دارد که اولین مورد آن حذف ترکیب بازیگران این مجموعه است.

 

بازیگر سریال "شهرزاد" در همین راستا ادامه داد: بعد از پایان شهرزاد سه اکثر بازیگران این سریال پخش شدند و هم اکنون هر کدام در جایی مشغول به کار و فعالیت هستند. تا آنجا که می‌دانم حسن فتحی طرح و ایده اصلی شهرزاد چهار را به صورت کامل آماده کرده اما هنوز اقدام عملی برای شروع پیش تولید نشده و فیلمنامه ای به بازیگران داده نشده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.