2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
در 10 دقیقه آرایش کنید

در 10 دقیقه آرایش کنید

آرایش روزانه باید بسیار سبک باشد شما نباید مقدار زیادی مواد آرایشی روی صورت داشته‌باشید مخصوصا خانم‌هایی که بیرون از خانه کار می‌کنند. زیرا شان کاری شما با زیاد آرایش کردن خراب می‌شود.

دوات آنلاین-آرایش کردن یک راه آسان و سریع برای زیبا‌تر شدن است اما واقعیت است که وقتی ما زیاد آرایش می‌کنیم در واقع زیبایی‌های خودمان را می‌پوشانیم و آرایش زیاد به نقاشی روی صورت ما کمک می کند نه زیبا‌تر شدن‌مان. بنابراین اگر می‌خواهیم فردی زیباتر به نظر برسیم باید یک آرایش مناسب داشته‌ باشیم.

 

شیما اسدی میکاپ آرتیست درباره آرایش مناسب روزانه خانم‌ها به دوات آنلاین می گوید:

 

توجه داشته‌ باشید آرایش روزانه باید بسیار سبک باشد شما نباید مقدار زیادی مواد آرایشی روی صورت داشته‌باشید مخصوصا خانم‌هایی که بیرون از خانه کار می‌کنند. زیرا شان کاری شما با زیاد آرایش کردن خراب می‌شود. بنابراین باید آرایشی داشته‌ باشید که زیبایی شما را زیاد کند اما شخصیت شما را تحت تاثیر خود قرار ندهد.

 

برای این کار لازم نیست مقدار زیادی کرم‌پودر استفاده کنید. قبل از اینکه از خانه خارج شوید ده دقیقه برای آرایش کردن زمان بگذارید صورت خود را خوب بشویید و با کرم مرطوب کننده آن را مرطوب کنید.

حتما کرم ضد آفتاب استفاده کنید این کرم می‌تواند سلامت پوست شما را در دراز مدت حفظ کند. بعد پنکک سبک روی صورت بزنید. توجه داشته‌ باشید که پنکک کاملا روی صورت پخش شده و یکدست شود.

 

سپس با یک سایه بسیار سبک مانند کرم یا هلویی پشت چشم‌هایتان رنگی کنید. اجازه ندهید سایه پشت چشم تجمع کند، آن را خوب پخش کنید

 

اگر ابروهایتان کم پشت است با سایه قهوهای تیره داخل آن را پر کنید.

 

حالا ریمل بزنید البته نه زیاد فقط مژه‌هایتان را رنگی کنید.

 

حالا نوبت رژ گونه‌ است. بهتر است رژ گونه هم هلویی باشد این رنگ بسیار سبک ‌است و قسمت های زیبای صورتتان را برجسته‌تر می‌کند.

 

حالا نوبت رژ لب است، رنگ مرجانی یا صورتی سبک بسیار زیبا و مناسب است. این رنگ برای پوست‌های روشن تا طیف گندمی که که اکثریت خانم‌های ایرانی را در برمی‌گیرد بسیار مناسب است.

 

در طول روز لازم نیست چندان به آرایش‌تان دست بزنید مگر سایه پشت چشم که موقع پلک زدن ممکن است جمع شود. با انگشت اشاره به آرامی روی آن بکشید سایه دوباره به حالت اول باز می‌گردد.

 

دقت کنید مواد را با آرامش روی صورتتان پخش کنید و از تجمع آن در بخشی از صورت جلوگیری کنید. این نوع آرایش سبک می‌تواند شما را جذاب و زیبا کند.

 

البته یک نکته بسیار مهم هم وجود دارد. زیبایی ناخن‌های شما هم مهم است برای نگهداری و سالم نگه‌ داشتن ناخن‌هایتان توجه داشته‌ باشید که لازم نیست هر روز صبح آنها را پیرایش کنید. هفته‌ای یکبار کافی است گوشه‌های اضافه آن را بگیرید و کافی است فقط به اندازه چند میلی‌متر ناخن‌تان بلند شود. می‌توانید با یک رنگ هلویی یا برق ناخن ساده زیبایی آن را دو چندان کنید.اما توجه داشته‌ باشید با لاکی که بخشی از آن ریخته یا پاک شده بیرون نروید این کار شما را زنی بی‌توجه نشان خواهد داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.