2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
گردنبند سه زنجیره، زیوری خاص برای خانم‌ها

گردنبند سه زنجیره، زیوری خاص برای خانم‌ها

گردبندهای با طراحی‌ خاص یکی از پرطرفدارترین زیورآلات زنانه است. به تازگی گردنبند سه زنجیره بسیار مد شده و مورد توجه طرفداران مد قرار گرفته است. یکی از دلایل پرطرفدار شدن این گردنبند این است که آن را با هر لباس و در هر استایلی میتوان استفاده کرد.

دوات آنلاین-تنوع در زیورآلات زنانه نه تنها یک تجارت بلکه یک هنر است. طراحان طلا و جواهر و طرفداران مد  همیشه اخبار مربوط به آخرین طراحی‌های زیورآلات را دنبال می‌کنند.

 

گردنبندهای با طراحی‌ خاص یکی از پرطرفدارترین زیورآلات زنانه است. به تازگی گردنبند سه زنجیره بسیار مد شده و مورد توجه طرفداران مد قرار گرفته است. یکی از دلایل پرطرفدار شدن این گردنبند این است که آن را با هر لباس و در هر استایلی میتوان استفاده کرد.

نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می گوید:

 

مهمترین ویژگی گردنبندهای سه زنجیره این است که سن و سال ندارد یعنی چه دختری جوان باشید و چه خانم جاافتاده می توانید به راحتی و بدون دغدغه از این گردنبند استفاده کنید. ضمن اینکه بجز در لباسهای کاملای یقه بسته در دیگر لباسها نیز می‌توانید استفاده کنید و ست کردن آن کار سختی نیست.

 

تا پیش از این گردنبندهایی که سه لایه باشد وجود داشت یعنی زنجیری بلند داشت که چندبار دور گردن پیچیده می‌شد اما ایراد این بود که طوق‌ها فاصله یکسانی نداشتند و مدام باید تغییر داده می‌شد. اما این گردنبندهای جدید دیگر مشکل گذشته را ندارد و به صورت ثابت روی سینه قرار میگیرد.

 

گردنبندهای سه زنجیره با آویز‌های ریز که در قسمت‌های مختلف آن پخش شده جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. بهتر است زمانی که از این گردنبند استفاده می‌کنید.حتما باید یقه لباستان طوری باشد که بخشی از گردنبند روی آن قرار نگیرد و همه گردنبند روی بدن شما قرار بگیرد.

 

اگر از این گردنبند خاص استفاده کردید توجه داشته باشید که حتما زیورآلات دیگرتان مانند گوشواره و دستبند و ... هم باید به اندازه گردنبند ظریف باشد ضمن اینکه نباید از یک آویز بزرگ و بلند استفاده کنید.

 

شما چه لباس و تیپ اسپورت داشته‌ باشید و چه تیپ کلاسیک یا کژوال می‌توانید از این گردنبند‌ها استفاده کنید . این گردنبندها ظاهری بسیار شیک به شما می‌دهد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.