2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خبرهای تازه از پریناز ایزدیار، امیر کربلایی زاده، سارا خوئینی‌ها و...

خبرهای تازه از پریناز ایزدیار، امیر کربلایی زاده، سارا خوئینی‌ها و...

تازه‌ترین خبرها را درباره پریناز ایزدیار، سیروس الوند، آزیتا حاجیان، امیر کربلایی زاده و سارا خوئینی‌ها بخوانید:

دوات آنلاین-تازه‌ترین خبرها را درباره پریناز ایزدیار، سیروس الوند، آزیتا حاجیان، امیر کربلایی زاده و سارا خوئینی‌ها بخوانید:

 

پریناز ایزدیار به دلیل تعهد به پروژه دیگری، از هفتم دی‌ «بینوایان» را همراهی نخواهد کرد و نیلوفر خوش‌خلق جایگزین او می‌شود. ایزدیار در این نمایش نقش «فانتین» را بازی می‌کند.

 

سیروس الوند فیلم برداری جدیدترین ساخته‌اش به نام «آن‌جا، همان ساعت» را به دلیل شکستگی دست شهرام حقیقت‌دوست یکی از بازیگران اصلی در جریان فیلم برداری، متوقف کرد.

 

آزیتا حاجیان به تازگی بازی در سریال «سال‌های دور از خانه» به کارگردانی مجید صالحی را آغاز کرده است. او بعد از 27 سال دوباره بازی در یک مجموعه طنز را تجربه می‌کند.

 

امیر کربلایی‌زاده با گریم بسیار متفاوتی در سریال «هشتگ خاله سوسکه» ظاهر شده است و به زودی با این سریال که ویژه مخاطب کودک ساخته شده، به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

 

سارا خوئینی‌ها بعد از مدت‌ها دوری از تلویزیون، به جمع بازیگران سریال «آچمز» اضافه شده و در حال بازی در این سریال است. او اکنون مجموعه «بی‌قرار» را روی آنتن دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.