2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
انتشار تصاویر خصوصی بستگان به دلیل خصومت و انتقام‌جویی

انتشار تصاویر خصوصی بستگان به دلیل خصومت و انتقام‌جویی

رییس پلیس فتا تهران بزرگ از کشف پرونده شکایت چند شهروندان تهرانی ، مبنی بر انتشار تصاویرآنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت : انگیزه متهم از ارتکاب جرم ، خصومت و انتقامجویی بوده است .

دوات آنلاین-رییس پلیس فتا تهران بزرگ از کشف پرونده شکایت چند شهروندان تهرانی ، مبنی بر انتشار تصاویرآنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت : انگیزه متهم از ارتکاب جرم ، خصومت و انتقامجویی بوده است .

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت اظهار داشت : به دنبال طرح چندین شکایت شهروندان تهرانی ، مبنی بر انتشار تصاویر آنها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با حساب کاربری جعلی که باعث بروز مشکلات خانوادگی و صدمه به موقعیت اجتماعی ، خانوادگی و حیثیتی آنها شده بود ، کاراگاهان پلیس فتا موضوع را به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار دادند .

 

سرهنگ کاظمی در ادامه گفت: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد شگرد مجرم در تمامی پرونده های مطروحه به یک شیوه بوده و تمامی شکات با یکدیگر نسبت فامیلی دارند و این موضوع میتواند حکایت از آتش یک کینه خانوادگی داشته باشد.

 

وی ادامه داد: در مراحل تحقیقات ، ظن پلس به فردی  که خود نیز از شکات پرونده بود قوی شد و مشخص شد وی با ساخت یک حساب‌ کاربری در اینستاگرام ،اقدام به انتشار تصاویر خانوادگی بستگان و اقوام  خود نموده و برای منحرف ساختن پلیس و ظن بستگان خود اقدام به طرح شکایت واهی کرده است.

 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم ضمن انکار جرم خود ، با مشاهده ادله موجود، لب به اعتراف گشود و انگیزه اش را اختلافات مالی و انتقام جویی از اقوام و بستگان خود بیان کرد .

 

سرهنگ کاظمی در پایان با بیان اینکه شهروندان می توانند موارد مشکوک را از طریق سایت اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش فوریت‌های پلیسی اطلاع رسانی کنند ، گفت : کاربران هیچگاه اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی دیگران نکنند و ملزومات و قوانین فضای مجازی و حریم خصوصی افراد را رعایت نمایند تا در برابر قانون قرار نگیرند .

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.