2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
پیشنهادهایی برای شیک‌پوشی خانم‌های چادری در زمستان

پیشنهادهایی برای شیک‌پوشی خانم‌های چادری در زمستان

لباس پوشیدن در زمستان راه و رسم خودش را دارد و باید به گونه ای پوشاک را انتخاب کنید که با حداقل پوشش، بیشترین گرما را احساس کنید. در این میان، یکی از مشکلاتی که عده ای از خانم های چادری در پاییز و زمستان با آن مواجه هستند، نوع لباس پوشیدن زیر چادر است

دوات آنلاین-لباس پوشیدن در زمستان راه و رسم خودش را دارد و باید به گونه ای پوشاک را انتخاب کنید که با حداقل پوشش، بیشترین گرما را احساس کنید. در این میان، یکی از مشکلاتی که عده ای از خانم های چادری در پاییز و زمستان با آن مواجه هستند، نوع لباس پوشیدن زیر چادر است. شاید در ظاهر مشکلی وجود نداشته باشد، اما پوشیدن حجم بالای لباس و حتی پالتو زیر چادر، باعث می شود فرد جثه ای بزرگ تر پیدا کند که از نظر ظاهری گاهی خوشایند برخی خانم ها نیست. اگر شما هم چادری هستید و با این مشکل مواجه می شوید، بهتر است این نکات را رعایت کنید.

 

در انتخاب پالتو دقت کنید

اگر به دنبال خرید یک پالتوی گرم و مناسب برای زمستان هستید که زیر چادر بپوشید، باید پالتوهایی را بخرید که نازک تر باشد. هرگز سراغ پالتوهایی نروید که یقه مویی و بزرگی دارند. این نوع یقه ها زیر چادر پف می کنند و شما را درشت تر نشان می دهند. در زیر چادر، بهترین نوع پالتو، پالتوهای راسته ای است که یقه های انگلیسی داشته باشند و کمترین پف را ایجاد کنند.

 

کلیک کنید: خرید انواع چادرهای مشکی، رنگی و گلدوزی از شهر حجاب

 

پالتوهای راسته معمولا پارچه اضافی در آن به کار نرفته و چین و نقش و نگار اضافی ندارد و از این رو برای پوشیدن زیر چادر گزینه مناسب تری است. یقه انگلیسی آن هم در زیر چادر هرگز شما را درشت نشان نمی دهد. وقتی چادر سیاه سر می کنید، می توانید از لباس های رنگی در زیر آن استفاده کنید؛ اما برای انتخاب پالتوهای رنگ روشن مانند رنگ سفید و کرم این مشکل وجود دارد که ممکن است به دلیل رنگ پس دادن چادر، رنگ پالتو به مرور تغییر کند و رنگ سیاه روی آن اثر بگذارد؛ بنابراین انتخاب رنگ های تیره تری چون مشکی، سرمه ای، قهوه ای، آبی نفتی و سبز یشمی یا حتی زرشکی در اولویت انتخاب هستند.

.

انتخاب کاپشن

بعضی افراد اهل پوشیدن پالتو نیستند و ترجیح می دهند در سرما از کاپشن استفاده کنند. اما به خاطر داشته باشید که استفاده از کاپشن هایی که معمولا بادی است، برای پوشیدن زیر چادر اصلا مناسب نیستند و پف زیادی ایجاد می کند و شما را درشت تر نشان میدهد. بنابراین اگر اصرار به پوشیدن کاپشن دارید، سعی کنید نوعی از کاپشن را انتخاب کنید که آستر آن پشمی باشد تا در عین این که ضخامت کمتری دارد، شما را گرمتر نگه دارد.

 

موقع خرید دقت کنید رودروزی کاپشنی که می خرید، دوختهای نزدیک به هم داشته باشد تا از حجم و ضخامت آن کم کند. در خرید کاپشن هم دقت کنید یقه های خزدار را تهیه نکنید.

 

برای پوشیدن زیر چادر، بارانی هم گزینه مناسبی است. بارانی علاوه بر این که ظاهری مانند مانتو داشته و زیبایی خاصی دارد، پف هم نمی کند و باعث درشت تر دیده شدن شما نمی شود.

 

گزینه دیگری هم برای چادری ها در زمستان وجود دارد و آن هم استفاده از کاپشنهای بدون آستین است. از آنجا که آستین نقش مهمی در پف کردن زیر چادر ایفا می کند، اگر از کاپشنی بدون آستین استفاده کنید، بخش زیادی از این مشکل حل می شود و می توانید با خیال راحت در سرمای زمستان چادر سر کنید.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
زهرا 1400/01/01
با سلام و عرض ادب. به جای کلاه زیر چادر، از چه چیزی می توان استفاده کرد؟ چون کلاه بافتنی نمی شود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.