2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
همه نکاتی که درباره طراحی گل روی ناخن باید بدانید

همه نکاتی که درباره طراحی گل روی ناخن باید بدانید

طراحی‌های مختلفی برای زیبایی روی ناخن‌ها انجام می‌گیرد که زیباترین و البته سخت‌ترین طراحی که تا به حال مد شده‌ طراحی گل روی ناخن‌ است.

دوات آنلاین-طراحی‌های جدید که روی ناخن‌ها انجام می‌شود یکی از مدروزترین آرایش‌هایی است که برای ناخن‌های زنان رواج یافته و بسیار زیباست.

 

به گفته کارشناسان زبان بدن یکی از مهمترین قسمت‌هایی که در بدن و در نگاه اول مورد توجه قرار می‌گیرد دستها هستند چرا که با دراز کردن دست به سمت همدیگر دوستی خود را نشان می‌دهیم. به همین خاطر است که نگهداری درست از دستها یکی از مهمترین کارهایی است که طرفداران زیبایی انجام می‌دهند. به همین خاطر هم تنوع در لاک و طراحی‌های ناخن یا طراحی با حنا بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

 

طراحی‌های مختلفی برای زیبایی روی ناخن‌ها انجام می‌گیرد که زیباترین و البته سخت‌ترین طراحی که تا به حال مد شده‌ طراحی گل روی ناخن‌ است. معمولا این طراحی‌ها از سوی ناخن‌کارهای حرفه‌ای انجام می‌شود و اکثر آنها کسانی هستند که استعداد ذاتی نقاشی بلد هستند و با تمرین توانسته‌اند آن را روی ناخن پیاده کنند.

شیما اسدی، میکاپ آرتیست درباره طراحی‌هایی که روی ناخن انجام می‌شود به دوات آنلاین می گوید: برخی تصور می‌کنند فقط می‌شود روی ناخن‌هایی که کاشته می‌شود طراحی کرد در حالیکه اینطور نیست اگر ناخنی بلند و مانیکور شده دارید می‌توانید روی آن طراحی انجام دهید. البته باید توجه کنید طراحی مناسب با جایی که می‌خواهید بروید هم باشد.

 

طراحی گل بیشتر مناسب خانم های جوانی است که می‌خواهند به عروسی و تولد بروند یا مهمانی شادی در پیش دارند. اگر در یک مراسم رسمی مانند ختم شرکت می‌کنید طراحی گل برای ناخن شما مناسب نیست و بهتر است از لاک‌های سنگین که فقط به ناخن شما حالت می‌دهد استفاده کنید.

 

ایده‌های مختلفی برای طراحی روی ناخن وجود دارد. پرکاربرد‌ترین آنها گل آفتابگردان است. پیشنهاد من به کسانی که می‌خواهند روی ناخن شان گل طراحی کنند. این است که حتما با توجه به لباسی که می پوشند طراحی ناخن داشته‌ باشند. مثلا اگر عروس خانمی هستید که برای مراسم عروسی خود طراحی می‌خواهید، توجه داشته‌ باشید که حتما باید از رنگ سفید در طراحی استفاده کنید. گلبرگ سفید و کاسبرگ زرد یکی از زیباترین طراحی‌ها برای عروس‌خانم‌هاست.

 

برای مهمانی‌های دیگر مثلا شرکت در مراسم تولد یا جشن می‌توانید با توجه به رنگ زمینه‌ای که لباس‌تان دارد روی ناخن‌هایتان طراحی کنید. یکی از زیباترین ایده‌ها زمانی که لباس گلداری به تن دارید این است که ناخن‌هایتان را دقیقا مانند گلی روی لباس‌تان است طراحی کنید یا اینکه ناخن‌هایتان را لاک ساده بزنید و فقط یک ناخن را مانند گلی که در لباستان است طراحی کنید.

 

بهتر است برای ناخن‌هایتان از لاک ژله‌ای استفاده کنید که لاک‌های حرفه‌ای و بادوام است البته توجه داشته باشید که این لاکها به راحتی پاک نمی‌شود و باید از دستگاهی خاص و با کمک آریشگر آن را پاک کنید.

 

ضمنا ناخن‌های طراحی شده بسیار مناسب برای انگشتر‌های بندانگشتی هستند و زیبای دست شما را چندین برابر می‌کنند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.