2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تازه‌ترین خبرها از رضا کیانیان، ویشکا آسایش، حمید گودرزی و...

تازه‌ترین خبرها از رضا کیانیان، ویشکا آسایش، حمید گودرزی و...

تازه‌ترین خبرها از رضا کیانیان، ویشکا آسایش، حمید گودرزی، سروش جمشیدی و پریوش نظریه را بخوانید:

دوات آنلاین-تازه‌ترین خبرها از رضا کیانیان، ویشکا آسایش، حمید گودرزی، سروش جمشیدی و پریوش نظریه را بخوانید:

 

فرهاد آئیش به جمع بازیگران سریال «نهنگ آبی» به کارگردانی فریدون جیرانی اضافه شد. این مجموعه پربازیگر، از شهریورماه و ویژه شبکه نمایش خانگی در حال تولید است.

 

رضا کیانیان این روزها مشغول بازی در سریال «عروس تاریکی» است. تصویربرداری این سریال تا اواخر سال ادامه دارد و در 60 قسمت، برای شبکه یک سیما تولید خواهد شد.

 

ویشکا آسایش چهارشنبه فیلم «مارموز» ساخته کمال تبریزی را روی پرده سینما خواهد داشت. او در دومین همکاری‌ با تبریزی، در فیلم «ما همه با هم هستیم» نیز بازی کرده است.

 

حمید گودرزی سری جدید «پنج ستاره» را به عنوان مجری همراهی خواهد کرد. تولید سری جدید این مسابقه به زودی آغاز می شود و دکور آن هم تغییراتی خواهد کرد.

 

سروش جمشیدی به زودی برای بازی در نمایش «شب» روی صحنه می‌رود و در این نمایش با بهنوش بختیاری همبازی می‌شود. این اولین حضور رسمی او روی صحنه تئاتر است.

 

پریوش نظریه جدیدترین بازیگری است که قرار است در فیلم «مجبوریم» اثر رضا درمیشیان ایفای نقش کند. این فیلم بعد از «لانتوری» دومین همکاری او با این کارگردان است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.