2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
واکنش مهناز افشار به خبر احضارش به دادسرا

واکنش مهناز افشار به خبر احضارش به دادسرا

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به خبری مبنی بر احضارش به دادسرا واکنش نشان داد و توئیتی منتشر کرد.

دوات آنلاین-مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون به خبر احضارش به دادسرا وکنش نشان داد.

 

مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به خبری مبنی بر احضارش به دادسرا واکنش نشان داد و  توئیتی منتشر کرد.

 

دادستانی تهران مهناز افشار را به دلیل مداخله در امر پزشکی و معرفی و تبلیغ یک آمپول خطرناک برای معتادین در فضای مجازی برای ادای پاره‌ای از توضیحات وی را احضار کرده است  که با وجود تکذیبیه این بازیگر به نظر می رسد که این خبر به معنی ارسال احضاریه است نه حضور این بازیگر در دادسرا.

همسر مهناز افشار اعلام کرد: از آنجایی که بعد از 4سال همچنان هر اقدام بشردوستانه و خیرخواهانه همسرم را به بهانه افسانه واردات شیرخشک فاسد" تخریب میکنند، تصمیم گرفتم از رسانه های خاص (فارس و کیهان) به اتهام نشر اکاذیب شکایت کنم. در کنار افکار عمومی ملت ایران به تماشای سرنوشت این اقدام می نشینیم.

 

همچنین مهناز افشار نوشت: از مهریه دروغ میلیاردی تا افسانه شیرخشک های فاسد، سعی من این بود که شکایت نکنیم اما تصمیم یاسین بعد از ۴ سال چیز دیگری است. برای آشکار شدن حقیقت در برابر تهمت و افترا اقدام به شکایت کرد. آزادی بیان هرگز با نسبت دادن دروغ به افراد حاصل نمی شود. نظر خودم همچنان عبور از این موضوعات بود اما یک وقتهایی میبینی تسویه حساب سیاسی و شخصی باعث به انحراف بردن ذهن مردم میشه پس برای همه اونهایی که شرافتمندانه منتظر روشن شدن بعضی حواشی  ها بودند این کار انجام شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.