2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بیوگرافی کامل و کارنامه سلمان فرخنده بازیگر نقش عماد درسریال مینو

بیوگرافی کامل و کارنامه سلمان فرخنده بازیگر نقش عماد درسریال مینو

صورت ،مدل مو و صدای سلمان فرخنده شباهت زیادی به خسرو شکیبایی دارد البته سلمان خودش هم از این ویژگیها لذت می‌برد و تلاش می‌کند هرچه بیشتر خودش را در قالب خسروی سینمای ایران فرو ببرد. اما باید دید آیا می‌تواند زبدگی و هنر او را هم داشته‌باشد؟

دوات آنلاین-سریال مینو مخاطبان زیادی را جلب کرده است و خیلی پیگیر این سریال و از جمله سرنوشت شخصیت عماد هستند. بازیگر این نقش سلمان فرخنده است.

 

سلمان فرخنده در نقش عماد جوان ثروتمند و متصل به رژیم شاه در یک رقابت عشقی با عباس غزالی در نقش رضا جوانی انقلابی وطن‌دوست است هردوی آنها در ماجرای حصر خرمشهر عاشق زنی پزشک به نام مینو با بازی مهدیه نساج می‌شوند و داستان شکل می‌گیرد.

 

سریال مینو سومین تجربه بازی در سریال تلویزیونی برای سلمان فرخنده است. او پیش از این در دو سریال دیگر بازی کرده‌ بود و البته به عنوان نویسنده نیز در چند فیلم و سریال فعالیت کرده‌ است.

 

 

 

سلمان فرخنده نخستین بار در سینما حضور یافت و سال ۱۳۹۲ در فیلم ۵۰ قدم آخر به کارگردانی کیومرث پوراحمد بازی کرد. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی‌اش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سلمان فرخنده محسوب می‌شد، مخصوصا همکاری با هنرمندان باتجربه‌ای همچون بابک حمیدیان، طناز طباطبایی، فرزین صابونی و محسن آفتاب‌سوار توانایی‌های بازیگری‌اش را ارتقا بخشید.

 

سلمان فرخنده سال ۱۳۹۵ در سریال آسپرین نقش مهمی بازی کرد که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. شاید مهم‌ترین بخش بیوگرافی سلمان فرخنده بازی در سریال آسپرین  است. زندگی حرفه‌ای و بازیگری سلمان فرخنده را باید مدیون اعتماد فرهاد نجفی باشیم.

 

سلمان فرخنده علاوه‌بر سریال آسپرین، سال ۱۳۹۶ در سریال بچه مهندس نیز بازی کرد. سلمان فرخنده نکات خوبی از علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز کارگردان سریال بچه مهندس آموخت و تجربه ارزشمندی از بازی در کنار هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر بدست آورد.

در واقع سلمان فرخنده از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال بچه مهندس، سریال آشوب و سریال آسپرین و در ۲ اثر در سینما با نام‌های  در مدت معلوم و  ۵۰ قدم آخر بازی کرده است.

 

از ویژگیهای منحصر به فرد سلمان فرخنده صدای بم و خاص اوست که در واقع یکی از دلایلی است که کارگردانها او را انتخاب می‌کنند.

سلمان فرخنده متولد دهه 60 است و به خوبی مسایل مربوط به جنگ و درگیری‌های آن را لمس کرده‌ است به همین دلیل هم می‌تواند به خوبی نقش‌هایش را که مربوط به دفاع مقدس است ایفا کند.

 

صورت ،مدل مو و صدای سلمان فرخنده شباهت زیادی به خسرو شکیبایی دارد البته سلمان خودش هم از این ویژگیها لذت می‌برد و تلاش می‌کند هرچه بیشتر خودش را در قالب خسروی سینمای ایران فرو ببرد. اما باید دید آیا می‌تواند زبدگی و هنر او را هم داشته‌باشد؟

سلمان با میترا مومنی ازدواج کرده و عکسهایی هم از او و همسرش منتشر شده است.

 

سلمان از یک خانواده مذهبی و کم‌جمعیت آمده و خودش می‌گوید اعتقادات مذهبی بالایی که در خانواده‌اش بوده باعث شده تا او مطالعات دینی‌اش را بالا ببرد و همین امر در سینما هم به او بسیار کمک کرده‌ است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.