2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
جوسازی‌دختری علیه‌ستاره‌های فوتبال

جوسازی‌دختری علیه‌ستاره‌های فوتبال

اخیرا در اینستاگرام توفان عجیبی به راه افتاده است، توفان یک دختر علیه ستاره‌های فوتبال که همچنان ادامه دارد.

دوات آنلاین-اخیرا در اینستاگرام توفان عجیبی به راه افتاده است، توفان یک دختر علیه ستاره‌های فوتبال که همچنان ادامه دارد.

 

عصر پنجشنبه انتشار چند صفحه از چت های خصوصی چند فوتبالیست با یک دختر در اینستاگرام سر و صدای زیادی برپا کرد. او اسکرین شات هایی از چت های خصوصی خود با فوتبالیست های سرشناس را منتشر کرد تا نشان دهد با آنها در ارتباط بوده است. این دختر دست به افشاگری علیه ستاره های فوتبال زد اما هرگز ادعاهای او تایید نشد.

 

این خانم از پیام‌هایی که فوتبالیست‌ها به صورت خصوصی برایش فرستاده بودند، عکس گرفت و این پیام‌ها را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. عکس‌ها جو عجیبی راه انداخت و خیلی‌ از ستاره های فوتبال ایران را در مظان اتهام قرار داد. بعضی‌ از این چهره ها که توسط این دختر مورد اتهام قرار گرفته اند، چهره های محبوب فوتبال ایران هستند.

 

دختری که به شوخی درباره‌اش می‌گویند «الهه» مجازات است و می‌خواهد آبروی ستاره‌ها را ببرد، از دیروز شروع به انتشار فیلم کرده تا ثابت کند عکس‌هایی که از پیام‌های خصوصی ستاره‌های فوتبال گذاشته، فتوشاپ نیست!

 

تا کنون هیچ کدام از این فوتبالیست ها جوابی به این اتهامات نداده اند و البته ادعاهای مطرح شده هم تایید نشده است.

 

منبع: خبر آنلاین

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.