2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
خلاصه و معرفی بازیگران سریال مینو

خلاصه و معرفی بازیگران سریال مینو

سریال مینو، داستان زندگی سه شخصیت به نامهای مینو، عماد و رضاست که درگیر حوادث پیش ازانقلاب شده و تا شروع جنگ تحمیلی با ماجراهای متفاوتی روبه رو می شوند.

دوات آنلاین-سریال مینو، داستان زندگی سه شخصیت به نامهای مینو، عماد و رضاست که درگیر حوادث پیش ازانقلاب شده و تا شروع جنگ تحمیلی با ماجراهای متفاوتی روبه رو می شوند.

 

این مجموعه تلویزیونی که از شبکه یک سیما پخش می شود به کارگردانی امیرمهدی پوروزیری و تهیه کنندگی مهدی همایونفرتولید شده است.

 

سریال مینو، روایتی از مقاومت مردم خرمشهر در زمان آغاز جنگ تحمیلی است که داستان آن در ماه های منتهی به اشغال این شهر می گذرد.

 

قصه عاشقانه ای بین يك جاسوس عراقی و يك پرستارکه فضای ملتهب جنگ آن را دستخوش فراز و فرودهای بسیار می کند داستانی از عشق، خیانت و انتقام که با شروع جنگ شکل دیگری می گیرد.

 

این سریال ۲۷ قسمتی به عنوان تازه ترين محصول سازمان هنری رسانه ای اوج، داستان عاشقانه ای است که در تابستان و پاییز سال ۵۹ رخ می دهد.

 

گروه سازنده این مجموعه نمایشی تلاش کرده است از زاویه ای تازه به جنگ نگاه کند، به همین دلیل دست روی قصه ای گذاشته است تا تماشای آن برای مخاطب هم جذابیت داشته باشد.

 

البته صحنه های سریال مینو فقط به نبرد و جنگ ختم نمی شود و داستان تم عاشقانه هم دارد.

 

عباس غزالی در نقش رضا، سیاوش طهمورث در نقش پدر مینو ، محمود پاک نیت در نقش پدر رضا، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهديه نساج در نقش مینو و... از جمله بازیگرانی هستند که در مجموعه تلویزیونی مینوایفای نقش کرده اند.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.