2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خبرهایی از فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، فرهاد اصلانی و...

خبرهایی از فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، فرهاد اصلانی و...

تازه‌ترین خبرها از فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، فرهاد اصلانی، پیمان معادی، مونا فرجاد و رضا میرکریمی را بخوانید:

دوات آنلاین-تازه‌ترین خبرها از فاطمه معتمدآریا، باران کوثری، فرهاد اصلانی، پیمان معادی، مونا فرجاد و رضا میرکریمی را بخوانید:

 

فاطمه معتمدآریا بعد از چهار سال به صحنه تئاتر برمی‌گردد. او از 24 آذر برای بازی در نمایش «خنکای ختم خاطره» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، روی صحنه خواهد رفت.

 

فرهاد اصلانی در اولین تجربه همکاری با مهران مدیری، در سریال «هیولا» که ویژه نمایش خانگی ساخته خواهد شد، ایفای نقش می‌کند. او اکنون فیلم کمدی «کلمبوس» را روی پرده دارد.

 

باران کوثری بازی در فیلم «بی‌حسی موضعی» را آغاز کرده است. او این روزها فیلم «آستیگمات» را روی پرده سینما دارد و از 20 آذر «بی‌نامی» را روی پرده خواهد داشت.

 

پیمان معادی بازی در فیلم اکشن «شش افراطی» به کارگردانی مایکل بی، را به پایان رسانده است. او اکنون با فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» در مقام کارگردان و بازیگر، روی پرده سینما حضور دارد.

 

مونا فرجاد جدیدترین بازیگری‌ است که برای بازی در فیلم «خداحافظ دختر شیرازی» اثر افشین هاشمی، جلوی دوربین رفته. قصه این فیلم بر اساس اثری از نیل سایمون نوشته شده است.

 

رضا میرکریمی در یاسوج مشغول ادامه فیلم برداری فیلم جدیدش به نام «قصر شیرین» است. او با این فیلم که حامد بهداد در آن بازی کرده است، در جشنواره فجر حضور خواهد داشت.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.