2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آیا رامین در سریال بی قرار زنده است؟

آیا رامین در سریال بی قرار زنده است؟

سریال بی قرار کم‌کم حساس شده و اتفاقات زیاد و غافلگیرکننده‌ای در راه است. یکی از حساسیت‌ها این است که آیا رامین با بازی کامران تفتی که همسر سابق رعنا با بازی لاله اسکندری بود هنوز زنده است یانه؟

دوات آنلاین-سریال بی قرار کم‌کم حساس شده و اتفاقات زیاد و غافلگیرکننده‌ای در راه است. یکی از حساسیت‌ها این است که آیا رامین با بازی کامران تفتی که همسر سابق رعنا با بازی لاله اسکندری بود هنوز زنده است یانه؟

 

 رعنا قبلا ادعا کرده بود رامین را دیده و حتی به اصرار او به خانه‌ای متروکه رفته اما این زن وقتی همراه پدرش به خانه پدری رامین رفت فهمید رامین فوت شده است و آنها حتی سر قبر این مرد نیز رفتند. اما رعنا هنوز رامین را می‌بیند. نظر مردم را درباره این‌که آیا رامین زنده است یا نه بخوانید:

 

منصور عزیزی نوشته است: اصلا جای هیچ شکی نیست که رامین زنده است. اگر مرده باشد که دیگر سریال بی معنی می‌شود. باید زنده باشد و همچنان رعنا را اذیت کند. ماجرای مردنش هم قلابی است و آن قبر هم تو خالی است و پدرش هم یا گول خورده یا با پسرش همدست است و می‌خواهند پولی را که رعنا برداشته به دست بیاورند.

 

فریده حکیمی هم همین نظر را دارد: مگر می‌شود رامین واقعا مرده باشد؟ اون وقت تا آخر سریال هیچ اتفاقی نمی‌افتد. مرگ رامین یک دروغ است. اصلا باور نکنید. این مرد زنده است و با کمک همدستانی که دارد می‌خواهد رعنا را اذیت کند و اجازه ندهد او به دخترش هانیه برسد.

 

سوگل هم نظر داده است: رامین زنده است و یکی دیگر را به جای او دفن کرده‌اند. رامین درست که نمی‌تواند حرکت کند و فلج شده اما دوست و آشنای خلافکار زیاد دارد و حسابی رعنا را اذیت می‌کند. رعنا باید همه چیز را به پلیس بگوید تا رامین را دستگیر کنند.

 

برخی دیگر از مخاطبان نظری متفاوت دارند. مثلا کیوان نوشته است: رامین مرده است. مگر می‌شود آدمی آن طور صدمه ببیند و باز اتفاقی برایش نیفتد و بخواهد سر رعنا این بلاها را بیاورد؟ درباره آن قبر چه می‌گویید؟ چرا پدر رامین باید همدست خلافکاری‌های پسرش بشود؟ اصلا مگر می‌شود یکی را به جای یکی دیگر دفن کرد یا قبری را خالی گذاشت؟ اگر رامین زنده باشد سریال خیلی غیرمنطقی می‌شود.

 

منیره هم نظر داده است:رعنا خیالاتی شده حق هم دارد. آدم اگر آن همه تحت فشار باشد خیالاتی می‌شود. رامین مرده و هرچه رعنا می‌بیند توهم‌اش است.

 

ترانه-ف هم نوشته است: همه این بازی‌ها زیر سر خسرو است. او نقطه ضعف رعنا را فهمیده و دارد با صحنه سازی کاری می‌کند که رعنا فکر کند رامین زنده است. حالا این‌که هدف خسرو چیه باید منتظر ماند و دید.

 

همان طور که ترانه در آخر پیامش نوشته فعلا باید منتظر ماند و دید سرنوشت رعنا چه می‌شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
سنا 1397/09/18
به نظر من رامین زنده است و فلج شده است و دارد انتقام می گیرد و همه ی ان قبر ها و مردن رامین دروغ است تازه بازی بدون رامین معنی دار نمیشه.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.