2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مردثروتمند متهم به‌تجاوز به 4 زن

مردثروتمند متهم به‌تجاوز به 4 زن

شکایت علیه متهم اولین‌بار توسط زنی به ماموران پلیس قم داده‌شد. این زن مدعی شد مردی او را مورد تعرض قرار داده و فیلم‌برداری کرده و با فیلم او را تهدید کرده و می‌خواهد تا به خواسته‌هایش تن دهد.

دوات آنلاین-مرد ثروتمندی  که متهم است چهار زن را مورد تعرض قرار داده در حالی که قرار بود برای بار دوم محاکمه شود در دادگاه حاضر نشد.

 

به گزارش دوات آنلاین شکایت علیه متهماولین‌ بار سال 94  توسط زنی به ماموران پلیس قم داده‌ شد. این زن مدعی شد مردی او را مورد تعرض قرار داده و فیلم‌برداری کرده و با فیلم او را تهدید کرده و می‌خواهد تا به خواسته‌هایش تن دهد.

 

این زن گفت: متهم که مازیار نام دارد را از مدتها قبل می‌شناسم او تلفن من را در بیمارستان گرفت تا به کسی خبری بدهد. چون آنجا بیمارستان بود و من هم مرد را مستاصل دیدم تلفنم را به او دادم و نمی‌دانستم این مرد توطئه کرده‌ است. بعد از آن روز او با من تماس گرفت و گفت عکس‌هایی از من دارد و اگر به حرفهایش گوش ندهم عکس‌هایم را منتشر می‌کند. او عکس‌هایی از من و همسرم را به دست آورده‌ بود. بار اول قبول کردم به دیدارش بروم اما او من را به جایی برد و مورد تعرض قرار داد و تهدید کرد اگر زنان فامیل را برای او نبرم دوباره من را اذیت می‌کند من موضوع را به شوهرم گفتم شوهرم نتوانست تحمل کند و من را طلاق داد. با این حال من تصمیم گرفتم شکایت کنم.

 

بعد از شکایت این زن فرد دیگری نیز به پلیس گزارش داد که مازیار قصد سوء استفاده از او دارد و عکس‌هایش را برای اخاذی برای اعضای خانواده‌اش ارسال کرده‌ است.

 

او گفت: من از سال 88 این مرد را می‌شناسم او به عنوان خواستگار جلو آمد و اعتماد من را جلب کرد اولین بار که من را مورد آزار قرار داد به من گفت که چون از من خواستگاری کرده و قصد ازدواج دارد از او شکایت نکنم. او از من فیلم هم گرفته بود و بعد که فیلم را نشان داد دیدم صورتم کاملا مشخص است. او به بهانه اینکه سمت سرخه حصار کاری دارد من را با خود برد و بعد وارد ویلایی شدیم که می‌گفت متعلق به خودش است و در آنجا من را آزار داد . بعد در پرونده ای او را بازداشت کردند و من با مرد دیگری آشنا شدم و نامزد کردم اما وقتی از زندان آزاد شد مرا رها نمی‌کرد و می‌خواست به او پول بدهم و من هم قبول کردم اما او عکس هایی از من را برای مادر و برادرم ارسال کرد. همه زندگی‌ام را نابود کرده و من دیگر نمی‌توانم این وضعیت را تحمل کنم.

 

بجز شکایت این دو زن دو نفر دیگر هم شکایاتی مشابه را مطرح کردند و به این ترتیب پلیس مرد جوان را شناسایی و بازداشت کرد این مرد مدعی شد تجاوزی در کار نبوده و زنان به خواست خودشان با او ارتباط داشتند.

 

او گفت: من قبول دارم همه این زنها را می‌شناختم و به ویلایم بردم اما آنها مهمان بودند. من مهمانی‌هایی زیادی می‌گرفتم و آنها هم می‌آمدند و تجاوزی در کار نبود.

 

با تکمیل تحقیقات و با توجه به اینکه محل وقوع جرم در تهران بود پرونده از قم به تهران ارسال شد و متهم در شعبه 8 دادگاه کیفری استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت اما دوباره اتهامات را رد کرد و در نهایت رای بر شلاق و 18 ماه تبعید صادر شد.

 

این رای مورد اعتراض شکات قرار گرفت و دیوان عالی کشور بعد از بررسی، اعتراض آنها را وارد دانست.

 

دیوان عالی کشور از دادگاه بدوی خواست تا اولا پیامک‌های مورد ادعای شکات را مورد بررسی قرار دهد. دوم این که وضعیت روحی و روانی شکات زمانی که به پزشکی قانونی مراجعه کردند از این مرجع استعلام شود و همچنین عکس ها و فیلم‌های مورد ادعایی هم مورد بازبینی قرار گیرد تا گفته‌های آنها به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد.

 

با تشکیل دوباره پرونده متهم که با قرار وثیقه آزاد شده‌ بود در دادگاه حاضر نشد. شکات یکبار دیگر در جایگاه قرار گرفتند و گفته‌های خود را تکرار کردند و در نهایت وکلای متهم دفاعیات خود را مطرح کردند و با توجه به اینکه گفته‌های شکات را قابل اثبات ندانستند درخواست برائت برای متهم را کردند.

 

سپس قضات شعبه 8 برای صدور رای دادگاه دوباره وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
محمد احمدی 1397/09/17
اگر حرف شاکی ها پنجاه درصدش هم درست باشه حداقل 15سال زندانی بشه این ادم فوق خطرناکه و باید تا اخر عمر زیر نظر باشه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.