2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
دستگیری مادرودختر در پارتی شبانه

دستگیری مادرودختر در پارتی شبانه

یک سال پیش بود که فهمیدم دخترم با پسری به نام شهرام دوست شده و آنها با هم به صورت تلفنی ارتباط دارند، دخترم به من التماس کرد که چیزی راجع به این موضوع به پدرش نگویم،

دوات آنلاین-زنی که از دوستی دخترش با یک پسر مطلع بود و با او به مهمانی شبانه رفته بود بعد از دستگیری داستان زندگی‌اش را برای پلیس اصفهان این طور تعریف کرد:

 

یک سال پیش بود که فهمیدم دخترم با پسری به نام شهرام دوست شده و آنها با هم به صورت تلفنی ارتباط دارند، دخترم به من التماس کرد که چیزی راجع به این موضوع به پدرش نگویم، من هم قبول کردم و اجازه دادم که دوستی این دو ادامه پیدا کند چون فکر می کرم این دوستی به آشنایی بیشتر و ازدواج آنها ختم می شود. البته به شرطی با این دوستی موافقت کردم که در جریان کامل تماس ها و رفت و آمدهای آنها باشم چون فکر می کردم اگر خودم بدانم و نظارت کنم کافی است و به همین خاطر این راز را پیش خودم نگه داشتم و به شوهرم هم چیزی نگفتم.

 

همه چیز به خوبی پیش می رفت و من هم کم کم با شهرام آشنا شدم و در زمان هایی که همسرم سرکار بود همراه دخترم و آن پسر به بیرون برای خرید، سینما، پارک و گشت و گذار می رفتیم تا اینکه هفته پیش شهرام به گوشی دخترم زنگ زد و او را به جشن تولد یکی از دوستانش دعوت کرد. با اصرار دخترم، هر دو لباس های شیک و مجلسی پوشیدیم و به آدرسی که شهرام داده بود رفتیم، تقریباً اواسط شب بود، وقتی وارد منزل شدم با تعجب دیدم میهمانی مختلط است و تعداد زیادی دختر و پسر با هم در حال رقص و پایکوبی هستند و صدای موسیقی تندی هم در حال پخش بود.

 

هرچقدر به دخترم اصرار کردم که بیا از اینجا برویم قبول نکرد، به شهرام زنگ زد و او هم به استقبال ما آمد و ما را به داخل منزل برد. من به گوشه ای رفتم و روی صندلی نشسته و در فکرم به خودم لعن و نفرین می کردم که چرا حاضر شدم به چنین جایی بیایم. اصلاً چه فکر می کردم و چه شد! فکر می کردم دوستی دخترم با پسر مورد علاقه اش تحت نظارت باشد هیچ اتفاقی نمی افتد اما حالا سر از جایی در آورده بودم که معلوم نبود آخر و عاقبت دخترم چه می شود. در همین فکر ها بودم که ناگهان ماموران پلیس وارد منزل شده و همه حاضران در میهمانی را دستگیر کردند.

 

آخر شب همسرم به وسیله ماموران پلیس از ماجرا مطلع شده و به بازداشتگاه آمد و آنجا بود که هر چه لایقم بود نثارم کرد! هر چند که همان شب با دادن تعهد، من و دخترم آزاد شدیم اما با برملا شدن راز دوستی دخترم با شهرام شوهرم زندگی را برایم جهنم کرد و حالا هم می خواهد به همین بهانه طلاقم بدهد. حالا نمی دانم چه کار کنم، التماس های من هم دیگر فایده ای ندارد چون شوهرم هم به من بدبین شده و نه تنها مرا همدست دخترم در این ماجرا می داند بلکه فکر می کند که من هم با فرد دیگری ارتباط دارم، ای کاش همان موقع که از دوستی دخترم با شهرام مطلع شده بودم تن به خواسته اش نمی دادم و کارم به این جا نمی کشید و موضوع را به پدرش و یک مشاور در میان می گذاشتم.

 

لزوم آموزش فرزندان در خصوص نحوه برقراری ارتباط با دیگران

خانم اسکندری، کارشناس ارشد روانشناسی و مشاوره مرکز مشاوره آرامش پلیس اصفهان در این باره گفت: نکته حائز اهمیت در پرونده مذکور این است که خانواده ها در دوران نوجوانی که دوران حساس و بلوغ است باید بدانند چگونه نحوه برقراری ارتباط با دیگران را به فرزندانشان آموزش دهند.

 

وی با بیان اینکه دین اسلام با خانه نشین کردن زنان و محدود کردن آنها موافق نیست گفت: دین اسلام به زنان اجازه می دهد که با رعایت حیا و عفاف در محیط های اجتماعی حاضر شده و با رعایت چارچوب ها و حد و مرزها دوشادوش مردان به فعالیت بپردازند.

 

این کارشناس ارشد روانشناسی، با اشاره به آسیب زا بودن دوستی های نامتعارف دختران و پسران گفت: اینکه این دوستی ها تحت نظارت خانواده ها باشد کافی نیست چرا که هر نوع رابطه دوستانه اگر خارج از عرف و شئونات باشد و باعث از بین رفتن حیا و عفت شود با آسیب و انحراف نیز همراه خواهد شد.

 

اسکندری، خاطر نشان کرد: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد بیش از 80 درصد دوستی هایی که با هدف ازدواج پایه گذاری می شوند یا به ازدواج ختم نمی شوند و اگر هم منجر به ازدواج شوند سرانجام خوبی پیدا نمی کنند به دلیل اینکه دختر و پسر هیچ شناختی از یکدیگر نداشته و هدفی هم برای زندگی آینده خود ندارند و با این موضوع بسیار مهم به صورت احساسی و عاطفی برخورد می کنند.

 

این کارشناس مرکز مشاوره آرامش گفت: توصیه ما به همه دختران و پسرانی که قصد ازدواج دارند این است که همسر آینده خود را با تحقیق و شناخت کافی انتخاب کرده و از مشاوره های پیش از ازدواج به منظور تصمیم گیری بهتر در این خصوص استفاده کنند و پدر و مادر خود را نیز بهترین دوست و محرم اسرار زندگی خود دانسته و به نظرات آنان احترام بگذارند و مطمئن باشند با انجام دادن این کارها ازدواج موفقی خواهند داشت.

 

 

 

نویسنده: حمید رضا محمدی، کارشناس رسانه فرماندهی انتظامی اصفهان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.