2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
شراره رخام درباره نقش فروغ در سریال همسرایی چه گفت

شراره رخام درباره نقش فروغ در سریال همسرایی چه گفت

شراره رخام یکی از بازیگران سریال همسرایی است که بعد از سریال اوک نیو پخش می‌شود. او در این سریال نقش فروغ را بازی می‌کند.

دوات آنلاین-شراره رخام یکی از بازیگران سریال همسرایی است که بعد از سریال اوک نیو پخش می‌شود. او در این سریال نقش فروغ را بازی می‌کند.

 

شراره رخام درباره نقشش  در سریال همسرایی می گوید:نقش من جدی‌ترین نقش مجموعه است. به طور کلی سریال همسرایی طنز موقعیت است و در این جنس طنز معمولا شخصیت‌ها جدی هستند و تضاد آنان با موقعیت‌های کمدی است که لحظات خنده‌دار را خلق می‌کند. او در مورد بازیگران مقابلش در این سریال می‌گوید: بیشتر با امیر غفارمنش و امید علیمردانی بازی دارم که یکی نقش برادر و دیگری نقش مباشرم را بازی می‌کند.

 

شراره رخام بعد از مدتها دوری از تلویزیون، او درباره دلایل بازگشتش با نقش فروغ گفت: اصالت و جذبه این نقش مرا جذب کرد. نقش‌های چند بعدی را می‌پسندم و این یکی از آنهاست. تضاد درونی این شخصیت را خیلی دوست دارم؛ کسی که زمانی عاشق می‌شود و حتی دوست دارد پوسته سختی را که دور خود کشیده است، بشکند اما باورش به رعایت اصول او را منع می‌کند.

 

این بازیگر همچنین فضای آرام و حرفه‌ای پشت صحنه سریال همسرایی را از دیگر دلایل پذیرش این نقش می‌داند و می‌گوید: برای من واقعا ارزش دارد که تهیه‌کننده برای تک‌تک شخصیت‌های این مجموعه ارزش قائل است. آقای تبریزی، کارگردان مجموعه نیز در عین جدیت در حین فیلمبرداری،‌ آرامش و متانت خاصی دارند که باعث می‌شود بازیگر در محیطی آرام و بی‌ تنش در نقشش فرو رود و بعد از تمام شدن کار با احساس خوب به خانه برود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.