2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بهترین روش برای انتخاب فرق موی سر

بهترین روش برای انتخاب فرق موی سر

برای اینکه موهای مرتبی داشته‌ باشیم مهمترین کار این است که بدانیم صورت ما چه فرمی دارد و چه فرقی برای آن مناسب است.

دوات آنلاین-یکی از مهمترین دغدغه‌های هر فردی برای اینکه بتواند ظاهری زیبا داشته‌ باشد این است که موهای خود را چطور مدل بدهد. خیلی طبیعی است که ما نمی‌توانیم برای اینکه ظاهری زیبا داشته‌ باشیم هر روز به آرایشگاه برویم. این کار هم‌ هزینه زیادی دارد و هم وقت زیادی می خواهد.

 

شیما اسدی، میکاپ آرتیست در این باره به دوات آنلاین می‌گوید:

 

 

برای اینکه موهای مرتبی داشته‌ باشیم مهمترین کار این است که بدانیم صورت ما چه فرمی دارد و چه فرقی برای آن مناسب است.

 

افرادی  که صورت گرد دارند بهترین مدل مو برای آن ها فرق کج است زیرا فرق کج باعث می‌شود صورت کشیده تر و متعادل تر به نظر برسد، اینکه فرق کج را کدام‌ طرفی باز کنید بستگی به این دارد که خودتان چطور راحت‌ هستید. این موضوع نمی‌تواند در زیبایی شما تاثیر داشته‌ باشد پس هرطرفی که خودتان راحت‌ هستید فرق را باز کنید.

 

برای صورت های کشیده و بیضی شکل انواع مدل مو و مدل فرق مناسب است. فقط این دسته از افراد نباید موهایشان را بالای سر جمع کنند، شما در انتخاب مدل مو راحت هستید و میتوانید مدل های مختلف را امتحان کنید.

افرادی  که صورت های مربعی شکل دارند باید فرق کج پهن باز کنند، آن هم دقیقا از بالای قوس ابروهایشان. پایین موها هم باید حالت دار و مورب باشند. این حالت باعث خوش فرم دیده شدن صورت تان می‌شود.

 

برای صورت های قلبی شکل بهترین مدل مو فرق وسط است البته به شرطی که موهایتان بلند باشد، فرق وسط باعث کاهش پهنای پیشانی و گونه می‌شود.

 

برخی افراد از آنجایی که از کودکی فرق خاصی را استفاده کرده‌اند بنابراین عوض کردن حالت مو کمی سخت‌است. برای اینکه راحت‌تر موهایتان به فرق جدیدی که می‌خواهید باز کنید عادت کند بهتراست چند روزی از ژل یا کتیرا (اگر مایل به استفاده از حالت دهنده طبیعی هستید) استفاده کنید. ضمن اینکه موهایتان را حتما در سمتی که قصد دارید فرق را قرار دهید شانه کنید.

 

اگر می‌خواهید سن‌تان کمتر دیده شود هم می‌توانید به جای بازکردن فرق از چتری استفاده‌ کنید و کمی از موهایتان را روی پیشانی صورتتان بریزید. این کار باعث می‌شود  سن‌تان کمتر دیده‌ شود ضمن اینکه چروک‌های پیشانی‌تان را از بین می‌برد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.