2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عکس‌های خانوادگی سلبریتی‌ها

عکس‌های خانوادگی سلبریتی‌ها

نصراله رادش، محسن افشانی، بنیامین بهادری، سپهر حیدری و شبنم مقدمی عکس‌هایی خانوادگی منتشر کرده‌اند که می‌بینید:

دوات آنلاین-نصراله رادش، محسن افشانی، بنیامین بهادری، سپهر حیدری و شبنم مقدمی عکس‌هایی خانوادگی منتشر کرده‌اند که می‌بینید:

 

اول عکسی ببینید از نصراله رادش در کنار همسرش. احتمالا این اولین عکسی است که راداش از خود و همسرش منتشر کرده است.

محسن افشانی هم با انتشار عکس زیر خواطره روز خواستگاری‌اش را تعریف کرده و نوشته است: خواستگاری. پارسال مثل همین امروز ۱۳ آذر از صبح استرس داشتم مهمترین اتفاق زندگیمون بود! روبرو شدن با پدر سویل برای خواستگاری تا حالا از این کارا نکرده بودم!!!

هم عجیب بود هم پر از اضطراب قرار بود اون شب ساعت ۸ برم و مهمترین قول های زندگیمو بدم و سنگین ترین مسئولیت ها رو روی دوشم بگیرم من و سویل ذوق داشتیم ذوق بهم رسیدن، رفتم کلی سعی کردم خودمو حفظ کنم.

قرمزززز شده بودم... تا حالا اونقدر معذب نبودم.

خانواده سویل از همون شب روی طاقچه دلم نشستن و جدانشدنی شدیم. قول دادم در سلامتی و بیماری در خوشحالی و ناراحتی

در راحت و دشواری و بالا و پایین زندگی کنار سویل باشم.

محبت و احترام تنها چیزی بود که از من خواستن بقیه شرایط ازدواج هم که سنت ماست خوشحالم سویل رو کنار خودم دارم

من و کامل کرده... من تا جایی که تونستم از جونم براش گذاشتم از همینجا بابت سختی هایی که کنار من تحمل کرد. حرف‌های ناروایی که بخاطر من شنید و عذابی که شکل زندگی من بهش نشون داد عذر میخوام و تا ابد دستبوس خودش و خونواده! محترمش هستم خیلی وقتا (مثل اکثر زندگی ها) ناخودآگاه نامهربون بودم که سخت پشیمونم و دوست دارم همیشه خوشحال و عاشق باشیم امید وارم واسه تک تک لحظاتی که از من دلگیر شد به لطف خدا منو ببخشه و این زندگی قشنگ و عاشقانه رو تا ابد داشته باشیم.

به امید گوگولی های آینده مون مثل همیشه دوستت دارم بانو جان.

بنیامین بهادری هم که چند روز است برای سومین بار پدر شده با انتشار عکسی از خود و همسرش نوشت: امروز خوشحال ترین فرد خانواده که ما بارانا بود که به دو تا داداشش (که یکی شون هنوز اسم نداره) عمیقا نگاه می کرد و لبخند رضایتش رو هیشکی مثل من نمی شناسه

دست شایلی رو می بوسم که بهم اعتماد کرد و همین و دستبوس مادر مهربونش - دکتر شمیلا کاظمی هستم که در هر دو اتاق زایمان (امریکا و ایران) نقش اساسی داشت و از خانواده که عزیزش سپاسگزارم که وقت گذاشتند و به سختی افتادن و از راه دور پیش ما اومدن تا و شایلى این روزها احساس تنهایی نکنه از دکتر الهام اکبری پزشک بی نظیری که با انرژی عالی و روحیه ی بالا باعث این اتفاق فوق العاده شدند.

واسه این پسر بامزه هنوز اسمی انتخاب نکردیم و قرار شد چند روز نگاهش کنیم و بعدا اسمش رو صدا بزنیم و فعلا مامانش بنیامین کوچولو صداش می کنه.

لای لالایی گل نی نی خوابای خوب ببینی روی ابرا بشینی.

سپهر حیدری هم این عکس را از خود، همسر و فرزندش منتشر کرد:

شبنم مقدمی هم عکسی در کنار مادرش منتشر کرده است:

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.