2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نقد و نظر مردم درباره سریال بی قرار/ آیا اصرار رعنا برای گرفتن بچه‌اش کار درستی است؟

نقد و نظر مردم درباره سریال بی قرار/ آیا اصرار رعنا برای گرفتن بچه‌اش کار درستی است؟

فصل دوم سریال بی قرار با استقبال خیلی‌ها مواجه شده و اکنون همه منتظر هستند ببینند آیا رعنا بالاخره می‌تواند دخترش هانیه را نزد خود ببرد یا نه.

دوات آنلاین-فصل دوم سریال بی قرار با استقبال خیلی‌ها مواجه شده و اکنون همه منتظر هستند ببینند آیا رعنا بالاخره می‌تواند دخترش هانیه را نزد خود ببرد یا نه. در این میان برخی بینندگان نظرات متفاوتی دارند.

 

عده‌ای از بینندگان معتقد هستند کاری که رعنا می‌کند خودخواهی است و او باید اجازه بدهد هانیه نزد خانواده فعلی‌اش بماند.

 

امین رضایی نوشته است:هانیه از بچگی پیش خانواده دکتر بزرگ شده و آنها را پدر و مادرش می‌داند حالا اگر بفهمد در تمام این مدت به او دروغ گفته شده ضربه روحی خیلی سختی می‌خورد که تا آخر عمر همراهش است و کل زندگی‌اش را به هم می‌ریزد. به نظرم رعنا باید با خانواده دکتر صحبت می‌کرد و به عنوان خدمتکار در همان خانه می‌ماند تا بتواند کنار دخترش باشد اما نباید آرامش روانی دخترش را خراب کند.

 

ناهید نیز نظر داده است: رعنا با سابقه‌ای که دارد تا آخر عمر نمی‌تواند شغل درست و حسابی پیدا کند و اصلا صلاحیت نگهداری از بچه‌اش را ندارد . ضمن این‌که رامین هم اجازه نمی‌دهد آب خوش از گلوی آنها پایین برود. برای همین بهتر است رعنا دخترش را فراموش کند.

 

محبوبه- س نیز از دیگر مخاطبانی است که معتقد است اگر هانیه نزد خانواده فعلی‌اش بماند بهتر است. او می‌گوید: شاید دلیل این‌که این حرف را می زنم این است که خودم هنوز مادر نشده‌ام اما وقتی با حساب و کتاب به موضوع نگاه می‌کنم می‌بینم دکتر می‌تواند هانیه را به دانشگاه بفرستد و آینده او را تضمین کند اما اگر هانیه پیش رعنا برگردد اول این‌که نمی‌تواند باور کند مادرش زنی دیگر است و افسردگی می‌گیرد. بعد با داشتن چنین مادری چه آینده‌ای در انتظارش است؟ اصلا می‌تواند در آینده شوهر خوبی پیدا کند؟ حالا این نظر من است و ممکن است بقیه با آن مخالف باشند.

 

البته برخی دیگر از بینندگان سریال بی قرار نظر دیگری دارند و معتقد هستند هانیه باید نزد مادر واقعی‌اش برگردد.

 

سمیرا نوشته است: متاسفانه جامعه این طور است که اگر کسی کار خلاف و اشتباهی انجام داد تا آخر باید این داغ روی پیشانی‌اش باشد در حالی‌که رعنا اصلاح شده و می‌خواهد زندگی خوبی داشته باشد. این حق طبیعی هر مادری است که بخواهد بچه‌اش را پیش خودش نگه دارد و شاهد بزرگ شدن او باشد. چرا رعنا باید تاوان نامردی رامین را پس بدهد؟ رامین بچه‌اش را با بی رحمی فروخت. حالا دلیلی ندارد رعنا تاوانش را پس بدهد.

 

مرضیه داوری هم نظر داده است: این اصلا جای بحث ندارد. مادر حق دارد بچه‌اش را بگیرد. زن و مردی که بچه‌ای را خریده و بزرگ کرده‌اند مرتکب اشتباه شده‌اند. این آنها هستند که به هانیه دروغ گفته‌اند و این دختر را گول زده‌اند. هانیه بچه خودش را می‌خواهد و فکر می‌کنم اگر کار به دادگاه هم بکشد به نفع او رای داده شود. یعنی اگر من قاضی باشم و چنین پرونده‌ای داشته باشم حتما حق را به مادر می‌دهم. به چیز دیگری هم فکر نمی‌کنم. آدم باید مادر باشد تا حال و روز رعنا و امثال او را بفهمد.

 

شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را بنویسید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
هلنا 1400/12/25
به نظرم باید هانیه برگرده پیش رعنا چون رعنا هرچی هم باشه بالاخره مادر واقعیش هست اگر دکتر بچه را به رعنا ندهد رعنا میتواند از رعنا شکایت کند و بچه را از دکتر پس بگیرد دادگاه هم حتما به نعف دعنا ری میدهد هانیه را باید به رعنا بدهند
اکبر 1397/10/07
عالی بود... همین که حق به حق دار رسید کافیه...سپاس
hassan 1397/10/07
به نظرم خنده دارقسمتش قسمت آخرش بود مث فیلم هندی ها شده بود اصلا من نمیدونم این مینا زمانی از کجا میدونست کشته میشه؟ بعد اون همه کپی و نامه رو کی نوشت داد به پدرش اصلا پلیس ها چرا این همه ناتوان نشون داده شدن توی سریال واقعا فیلم مزخرفی بود کمی واقعی تر درستش میکردن بهتر بود
1397/10/06
عالی بود
1397/10/06
زودتر تموم شه
1397/10/06
بله رعنا مادر هستش .....اما نه مادری که نقشی در بزرگ شدن و‌تربیتش داشته ....گناه اون بچه چیه که از سن شش سالگی باید کسی دیگر رو‌ به مادری قبول کنه ؟! و بهش گفته شه بدلیل اینکه در شکمش بودی ، و به دنیات اورده ،باید به مادری قبولش کنی !.....این بچه فقط شش سالشه .... و هر انسان باشعوری چه مادر باشه و‌چه نباشه.... میدونه که چقدر میتونه ضربه بزرگی برای اون بچه باشه ، باید اجازه داده شه که حداقل به سن هیجده سالگی برسه ... من تعجبم از سریال نیست ....چون فقط یه بازیه ....تعجب من از نظر افرادی هست که میگند باید بچه بره پیش مادرش....چقدر ناراحت کننده هست که افرادی در این سطح فکری و با همچین فرهنگی در جامعه داریم که بچه ها براشون بی اهمیتند.....
حسین 1397/10/05
من حق رو به رعنا میدهم به نظر من هیچ ادمی تا تویی اون شرایط قرار نگیر نمیتون در مورد رعنا حرفی بزنه اون یه مادر
حدیث 1397/10/04
ب نظرم سریال دقیقا شبیه سریالای ترکی ماهواره شده. هر بار رعنا یکم میخواد نفس راحت بکشه یه مشکل براش پیش میاد. بنظر منم بچه باید پیش رعنا باشه. رعنا ک عمدا تنهاش نزاشته و ب خاطر اون تو زندان افتاد. حق رعناست. بابا تورو خدا دیگه تمومش کنید چرا با اعصاب بیننده ها بازی میکنید؟؟!!!
فرزانه 1397/10/04
سریال های ایرانی همه احساسی اند
فرزانه 1397/10/04
هانیه باید برگرده پیش رعنا تا رعنا به عشقش کاری کنه کارستون مثل یک معجزه چی میشه حالا یه بچه دل مادر رو شاد کنه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.