2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل به‌خاطر عشق دوران مجردی

قتل به‌خاطر عشق دوران مجردی

عشق میان دختر و پسرجوان بعد از ازدواج دختر هم به پایان نرسید و پسر جوان برای از میان برداشتن رقیب عشقی شوهر زن را به قتل رساند.

دوات آنلاین- عشق میان دختر و پسرجوان بعد از ازدواج دختر هم به پایان نرسید و پسر جوان برای از میان برداشتن رقیب عشقی شوهر زن را به قتل رساند.

 

به گزارش دوات آنلاین، متهم که جوانی 20 ساله به نام کیان است از چند سال قبل از ازدواج دختر مورد علاقه‌اش سارا با او ارتباط برقرار کرد اما قرار ازدواج سارا با پسری دیگر به نام مهران از سالها قبل و زمان که این دختر و پسر کودک بودند گذاشته شده بود و به همین دلیل سارا و مهران با تصمیم خانواده هایشان با هم ازدواج کردند و در نهایت کیان در یک انتقام‌گیری خونین شوهر سارا را به قتل رساند.

 

دی مال سال 94  به پلیس خبر دادند جسد مرد جوانی پیدا شده‌ است. زمانی که ماموران جسد را به پزشکی قانونی منتقل کردند متوجه شدند چندی قبل از پیدا شدن جسد فردی به پلیس خبر گم شدن جوانی به نام مهران را داده بود. به همین دلیل با همسر مهران تماس گرفته شد تا به پزشکی قانونی برود. او بعد از مواجه با جسد تایید کرد جسد متعلق به شوهرش است.

 

تحقیقات برای مشخص شدن علت قتل مهران آغاز شد و پلیس فهمید زن جوان از مدتها قبل با جوانی به نام کیان رابطه داشته و خانواده اش بدون توجه به این موضوع سارا را به عقد مهران در آورده‌اند.

 

وقتی سارا بازداشت شد اعتراف کرد با همدستی جوانی به نام کیان که از قبل با هم رابطه داشتند دست به قتل شوهرش زده‌ است هرچند در واقع ضارب کیان بوده اما او هم همکاری کرده‌ بود.

 

سارا به پلیس گفت:  حوالی ساعت سه بامداد کیان به در منزل ما آمد. بعد از اینکه من در خانه را باز کردم ، او مرا هل داد و وارد حیاط شد ،  یک میله آهنی در دست داشت و گفت که امشب می خواهد مهران  را به قتل برساند . مهران خواب بود و  من در حیاط ماندم وکیان به داخل خانه  رفت، بعد از گذشت حدود نیم ساعت ، کیان از ساختمان بیرون آمد،  میله ای که در دست داشت خونی بود و از من کیسه ای پلاستیکی خواست تاجسد را انتقال دهد .

 

سارا در ادامه اعترافاتش گفت:  کیان ماشینش را جلوی در حیاط خانه آورد و من هم کمکش کردم تا جسد را داخل ماشین که یک پراید مشکی رنگ بود قرار دهد ؛ بعد کیان خودش تمام وسایل مقتول را جمع کرد و همراه جسد برد . حدود ساعت چهار صبح ، کیان از خانه ما خارج شد و به من گفت : فعلا هیچگونه ارتباطی با هم نگیریم تا آب ها از آسیاب بیفتد و بعدا همراه مادرش ، برای خواستگاری به خانه ما می آید.

 

با اعتراف صریح متهم مبنی بر ارتکاب جنایت توسط کیان کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ضمن شناسایی مخفیگاه  متهم فراری او را دستگیر کردند. کیان نیز به قتل اعتراف کرد او گفت:من سارا را دوست داشتم و نمی‌توانستم تحمل کنم او با کسی دیگری زندگی کند. من میدانستم ازدواج به اختیار خودش نبوده و به خاطر قراری بوده که پدر او در نوزادی سارا با پدر مهران گذاشته بود. با اینکه مهران می‌دانست که من سارا را دوست دارم اما دست بردار نبود و همچنان با سارا زندگی می‌کرد به همین خاطر هم او را کشتم.

 

با توجه به شکایت اولیای‌دم و سایر مدارک موجود در پرونده دو متهم برای محاکمه به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌ شدند.

 

دو متهم روز گذشته اتهام را قبول کردند و گفتند از کاری که کرده‌اند پشیمان هستند.

 

کیان گفت: من آنقدر عاشق سارا بودم که حاضر نبودم بجز او به چیز دیگری فکر کنم به همین خاطر هم چنین خطای بزرگی کردم.

 

سپس سارا در جایگاه حاضر شد. او نیز اتهام معاونت در قتل را قبول کرد و گفت: من از کاری که کردم خیلی پشیمان هستم و درخواست دارم من را ببخشید. من مهران را دوست نداشتم اما از او متنفر هم نبودم.

 

با پایان جلسه رسیدگی قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.