2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
آشپزی/ طرز تهیه دسر زیبا و خاص  ژله آکواریم

آشپزی/ طرز تهیه دسر زیبا و خاص ژله آکواریم

این ژله را میتوانید به صورت های مختلف داخل ظرف یا قالب های مختلف تهیه کنید . بهترین و جالب ترین روش تهیه این ژله استفاده از تنگ ماهی برای این کار هست .

دوات آنلاین-محبوبترین دسر میزهای غذای ایرانی ژله‌ است. از آنجایی که ژله قابلیت تزئین بسیار دارد و می‌توان با ترکیب کردن آن مزه‌هایی لذیذ درست کرد و تزئینات زیبایی به آن داد معمولا خانم‌های ایرانی از ژله برای دسر استفاده می‌کنند.

 

یکی از زیباترین ژله‌ها برای دسر و میز شام ژله آکواریوم است.

این ژله را میتوانید به صورت های مختلف داخل ظرف یا قالب های مختلف تهیه کنید . بهترین و جالب ترین روش تهیه این ژله استفاده از تنگ ماهی برای این کار هست .. یه تنگ ماهی مخصوص درست کردن این ژله تهیه کنید و کنار بگذارید .

 

بسته به میزان کوچکی و بزرگی ظرف از یک یا دو بسته ژله باید استفاده کنید . هر بسته ژله را ابتدا داخل یک لیوان آب جوش حل کنید و وقتی ذرات ژله خوب داخل آب حل شد یه لیوان آب سرد به آن اضافه کنید .

ژله را داخل ظرف مورد نظر بریزید و داخل یخچال قرار بدهید.

 

وقتی ژله نیم بند شد و غلظتش مثل سفیده تخم مرغ شد ژله را از یخچال خارج کرده و شکلات های سنگی و پاستیل ها را داخل کار قرار بدهید و مجددا ژله را داخل یخچال قرار بگذارید تا کاملا خودش را بگیرد.

 

توجه داشته باشید اگر غلظت  ژله به اندازه سفیده تخم‌مرغ نباشد پاستیل‌ها و شکلاتهای سنگینی رنگ می‌دهد و ژله شما شلخته و کثیف می‌شود.

 

ژله آکواریوم را می‌توانید داخل گیلاس‌ها درست کنید و تک نفره سرو کنید. یا اینکه می‌توانید در تابه‌های پیرکس نیز تهیه کنید.

 

سعی کنید از پاستیل‌هایی با اشکال مختلف مانند ماهی و گل یا انواع حیوانات دریایی استفاده کنید تا زیبایی ژله شما چند برابر شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.