2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
چطور کفش‌های پاشنه بلند رنگی را ست کنیم

چطور کفش‌های پاشنه بلند رنگی را ست کنیم

اگر دوست دارید همیشه کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید، از کفش‌های پاشنه‌داری که بخشی از بلندی‌ آنها با لژ است استفاده کنید تا سطح فاصله پنجه تا پاشنه کم شود.

دوات آنلاین-کفش‌های پاشنه‌بلند برای خانم‌ها در هر استایلی بسیار جذاب و زیباست. هرچند پزشکان استفاده از این کفش‌ها را توصیه نمی‌کنند و می‌گویند برای سلامت پاها و کمر مضر است اما زیبای و جذابیت آنها در دنیای مد آنقدر هست که خانم‌ها سختی پوشیدن آن را تحمل کنند.

نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می‌گوید:

 

کفش‌های پاشنه‌بلند مخصوصا برای مهمانی های رسمی بسیار مناسب و زیباست. با توجه به اینکه پزشکان برای سلامت کمر و پاها پیشنهاد می کنند از این کفش‌ها استفاده نشود یا کمتر استفاده‌ شود به عنوان یک طراح پیشنهاد می‌کنم اگر دوست دارید همیشه  کفش‌های پاشنه‌دار بپوشید، از کفش‌های پاشنه‌داری که بخشی از بلندی‌ آنها با لژ است استفاده کنید تا سطح فاصله پنجه تا پاشنه کم شود. 

 

این کفش‌ها معمولا رنگی هستند. استفاده از کفش‌های پاشنه‌دار مشکی تقریبا با اکثر لباسها هم خوانی دارد و زیبایی خاصی هم دارد اما کفش‌های رنگی هم هرچند نمی‌شود با هر لباسی ست کرد و همین کارایی‌اش را کم می‌کند اما زیبایی را دوچندان می‌کند.

 

اول اینکه شما می‌توانید سرتا پا یک رنگ بپوشید و در این صورت کفش پاشنه بلند رنگی به کارتان می‌آید. در موارد خاص حتی می‌توانید آنها را با تیپ کژوال ست کنید. مثلا شلوار جین با کفش پاشنه بلند رنگی که هم‌خوانی با لباس بالاتنه هم داشته‌ باشد.

 

گاهی اوقات هم می‌توان رنگ هایی که هیچ همخوانی با هم ندارند را ست کرد. مثلا پوشیدن کفش زرد با لباس آبی کاربنی هیچ مشکلی ندارد. بلکه تیپی غیر قابل پیش بینی و جدید را تجربه خواهید کرد.

 

یکی دیگر از ایده های ست کردن کفش پاشنه بلند رنگی و لباس این است که از لباس هایی به رنگ خنثی استفاده کنید، لباس هایی که رنگ خنثی دارند با کفش های پاشنه بلند رنگی به خوبی ست می‌شوند مثلا می‌توانید لباس طوسی را با کفش صورتی یا قرمز بپوشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.