2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ادعای تجاوز به دانش‌آموزان مدرسه‌ای در اصفهان به اثبات نرسیده است

ادعای تجاوز به دانش‌آموزان مدرسه‌ای در اصفهان به اثبات نرسیده است

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: موضوع اتفاق افتاده در یکی از مدارس پسرانه اصفهان در حد کودک آزاری است و تجاوز به اثبات نرسیده است.

دوات آنلاین-دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: موضوع اتفاق افتاده در یکی از مدارس پسرانه اصفهان در حد کودک آزاری است و تجاوز به اثبات نرسیده است.

 

انتشار تصاویر و فیلمی کوتاه از تجمع والدین مدرسه پسرانه ای در ناحیه چهار اصفهان صبح امروز در شبکه های اجتماعی با موضوع تعرض به دانش آموزان، موجی از نگرانی را بین کاربران و خانواده های اصفهانی ایجاد کرد.

 

امروز  در اصفهان شایعه شد فردی غیر از کادر آموزشی این مدرسه به چند دانش آموز تعرض کرده است.

 

علی اصفهانی دادستان اصفهان گفت: این موضوع 10 آذر امسال با شکایت چهار نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر اصفهان به دستگاه قضایی اعلام شد.

 

وی اضافه کرد: در این گزارش اعلام شد که فردی که یکی از اولیای همان مدرسه و عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است تعدادی از دانش آموزان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

 

دادستان اصفهان افزود: پس از اعلام گزارش به دستگاه قضایی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفت و دانش آموزانی که ادعای تعرض جنسی در مورد آنها اعلام شده بود به پزشکی قانونی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: متهم نیز دستگیر و تاکنون موضوع را انکار کرده است و تحقیقات مقدماتی در باره ابعاد این ماجرا همچنان ادامه دارد و خبرهای تکمیلی اعلام خواهد شد.

 

اصفهانی با تاکید بر قاطعیت، دقت و سرعت دستگاه قضایی در برخورد با جرایم گفت: والدین و خانواده ها مطمئن باشند که اگر جرم این فرد که خود نیز از اولیای دانش آموزان است اثبات شود توسط دستگاه قضایی مجازات می شود.

 

منبع: ایرنا

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.