2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نظر مردم درباره آخر سریال بانوی عمارت/ آیا فخری و شازده با هم ازدواج می‌کنند؟

نظر مردم درباره آخر سریال بانوی عمارت/ آیا فخری و شازده با هم ازدواج می‌کنند؟

نکته مهمی که داستان اصلی سریال بر پایه آن قرار گرفته و به سوالی برای مخاطبان تبدیل شده این است که آیا فخرالزمان و شازده بالاخره به هم می‌رسند و می‌توانند با هم ازدواج کنند یا نه؟

دوات آنلاین-سریال بانوی عمارت در همین چند قسمتی که از پخش از آن می‌گذرد توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. به گفته تهیه‌کننده این سریال، بانوی عمارت برای دو فصل طراحی شده و اگر استقبال از فصل اول خوب باشد فصل دوم هم آن هم ساخته خواهد شد.

 

نکته مهمی که داستان اصلی سریال بر پایه آن قرار گرفته و به سوالی برای مخاطبان تبدیل شده این است که آیا فخرالزمان و شازده بالاخره به هم می‌رسند و می‌توانند با هم ازدواج کنند یا نه؟

 

یکی از گزینه‌های محتمل این است که رشید با تهدیدهای شازده کنار بکشد اما حتی اگر این اتفاق بیفتد باز هم میرزا اسد اجازه نمی‌دهد خواهرش به عقد شازده قاجاری دربیاید چون این مرد را دوست ندارد و او را به لحاظ اخلاقی شایسته نمی‌داند. میرزا اسد اگرچه با هخواسته خواهرش مخالفت کرده اما فخرالزمان را بسیار دوست دارد و به گفته خودش هر کاری می‌کند به خاطر او است.

 

مجید نیستانی یکی از بینندگان این سریال نظر داده است: در گذشته این طور بود که دختر حق نداشت روی حرف پدر یا برادر بزرگش حرف بزند و کاری که فخرالزمان کرده گستاخی بزرگی است اما من فکر می‌کنم رشید از ازدواج با فخرالزمان منصرف شود و میرزا اسد اگرچه اول مخالفت می‌کند اما در اخر به ازدواج فخری با شازده رضایت می‌دهد.

 

مریم، یکی دیگر از مخاطبان نیز تقریبا همین نظر را دارد و می‌گوید: میرزا اسد فکر می‌کند خیرخواه خواهرش است اما هر ادمی این حق را دارد که با فردی که دوستش دارد ازدواج کند. به نظرم میرزا اسد بعد از این‌که می‌بیند فخری چقدر شازده را دوست دارد و در غم او چقدر ناراحت است بالاخره تسلیم می‌شود و اجازه می‌دهد فخرالزمان با شازده ازدواج کند.

 

بعضی مخاطبان هم معتقد هستند رشید به سادگی کنار نمی‌رود و تا جایی که می‌تواند مانع رسیدن فخرالزمان و شازده به هم می‌شود. ضمن این‌که عمه خانم و طلا هم به سادگی تسلیم نمی‌شوند و اجازه نمی‌دهند عروس تازه وارد خانواده‌شان شود.

سعیده محرابی از دیگر بینندگان نظر داده است: رشید نمی‌گذارد فخری و شازده با هم ازدواج کنند. حتی اگر در ظاهر خواستگاری خودش را پس بگیرد آنقدر موش می‌دواند تا این وصلت انجام نشود. حتی ممکن است برای شازده پاپوش درست کند و کاری کند که او را از دربار بیرون بیندازند و دیگر خانه و زندگی‌اش مثل سابق نباشد.

 

سامان یکی دیگر از مخاطبان معتقد است: عمه خانم و طلا خیلی بدجنس هستند وهر کاری می‌کنند تا شازده با فخری ازدواج نکند. آنها کاری می‌کنند که فخری از چشم شازده بیفتد و خودش دیگر سراغ این دختر نرود و از ازدواج با او پشیمان شود.

 

یکی دیگر از بینندگان که خودش را ناشناس معرفی کرده نوشته است: پدر رشید کاری می‌کند که میراز اسد دیگر نتواند در بازار سرش را بالا بگیرد و برای همین خانواده شالچی مجبور می‌شوند مهاجرت کنند و این طوری فخری و شازده از هم دور می‌شوند.

 

به هر حال همه اینها حدس و گمان است و باید منتظر ماند و دید چه وقایعی در ادامه رخ خواهد داد. شما هم بنویسید درباره پایان این سریال چه فکر می‌کنید؟

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
فاطی 1398/09/28
سریال خوبیه من سری اولش ندیدم ولی الان از شبکه ای فیلم دارم دنبال میکنم نقش ارسلان و فخری رو خیلی خوب بازی کردن امیدوارم ک اخرش خوب تمام بشه دست همه اونایی ک برای شازده گرفتاری درست کردن روبشه
سحر 1398/09/23
واقعیت اینه که اینجور فیلما ربطی ب ما نداره و فیلم های امروزی بیشتر ب دل میشینه. ولی این فیلم که درمورد ‌‌شا قاجار و اینجور چیزاست،کارگردان، موضوع خوبی انتخاب کرده. اما خیلی فیلمو کش داده. در این فیلم مدام اتفاق های بد رخ داده. اگه چنداتفاق خوب، برای انگیزه ی تماشاچی رخ می‌داد، این سریال تماشاچی بیشتری داشت. وگرنه انگیزه ی تماشاچی برای ادامه فیلم از دست میره وگمان میکنه آخرشم بد تموم میشه، از دیدن ادامه فیلم منصرف میشه. 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
ترنم 1397/10/17
باسلام وتشکر سریال بانوی عمارت محبوب ترین سریال مورد علاقه ی من بود خیلی سریال خوبی بود از بازیگراش فخر الزمان و شازده رو خیلی دوست داشتنی بودن اگه قرار هست فصل دوم داشته باشه ب شرطی ک شازده کشته نشه
امیر 1397/10/17
تو سریال های ترکی رو نگاه کن که آخرش بدتره😀
هاشم 1397/10/16
خیلی مسخره تموم شد مثل تموم سریالهای ایرانی
هلا 1397/10/16
خیلی قشنگ شد آخرش. مخصوصا سکانسی که آهو از پله ها پایین میاد. من که اشکم دراومد. از حسام عزیز هم بخاطر بازی بینظیر ممنونم.😚😚😚
فائزه 1397/10/16
سری دومش کی ساخته میشه؟؟؟؟
1397/10/16
عالی هستش.
نیمار 1397/10/16
شازده شازده فقط شازده از اول معلومه که باهم ازدواج میکنند در ضمن حضرت والا جهانبخشه
1397/10/16
تو رو خدا بگید شازده ارسلان میمیره یانه و اگه بمیره هیچ کس فیلم رو نمی بینه به نظر من جهانبخش به دست اون پیرمرده میمیره

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.