2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی و کارنامه میلاد میرزایی بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت

بیوگرافی و کارنامه میلاد میرزایی بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت

میلاد میرزایی یک هنرمند تمام عیار است نه فقط به خاطر بازی خوبش در نقش رشید در سریال بانوی عمارت بلکه او علاوه بر بازیگری در رشته‌های دیگر هنر از جمله گویندگی، دوبلهُ موسیقی و عکاسی هم دستی بر آتش دارد.

دوات آنلاین-میلاد میرزایی یک هنرمند تمام عیار است نه فقط به خاطر بازی خوبش در نقش رشید در سریال بانوی عمارت بلکه او علاوه بر بازیگری در رشته‌های دیگر هنر از جمله گویندگی، دوبلهُ موسیقی و عکاسی هم دستی بر آتش دارد.

 

میلاد میرزایی 30 شهریور سال 69 به دنیا آمد و در واقع از دهه شصتی‌های لب مرزی است که بیشتر به دهه هفتادی‌ها نزدیک است.

او از همان دوران نوجوانی به هنر علاقه‌مند شد به ویژه آن‌که صدای خوبی داشت و همین موضوع مورد توجه دیگران قرار می‌گرفت. در نهایت هم با سختی زیاد توانست راه خودش را در دنیای هنر باز کند.

 

او اولین بار سال 86 جلوی دوربین رفت و در فیلم “اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر” بازی کرد البته نقشی کوتاه داشت اما همین نقش راه او را باز و آینده‌اش را مشخص کرد.

 

میلاد میرزایی بخش زیادی از موفقیت خودش در دنیای بازیگری را مدیون عزیزالله حمید نژاد است چون وقتی این کارگردان اولین سریال خود را به نام چرخ و فلک را جلوی دوربین برد به میلاد اعتماد کرد و به او نقش خوبی داد و حالا که حمیدنژاد دومین سریال خود یعنی بانوی عمارت را ساخته باز هم میلاد میرزایی در آن درخشیده است.

 

البته میلاد میرزایی کارهای دیگری هم انجام داده است .او قبل از سریال چرخ فلک در سال ۱۳۹۲ در سریال سرزمین کهن ساخته کمال تبریزی ایفای نقش کرد  و دو سال بعد همزمان با سریال چرخ فلک  در فیلم ماه در جنگل حاضر شد.

او در فیلم تحسین شده سهیلا شماره ۱۷ نیز بازی کرد .

 

فیلم ” تاریکی شب روشنایی روز”،  “درد مشترک”،  “لایه های دروغ”، “محکومین” و “فریاد در سکوت “از دیگر کارهای بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت است.

 

او البته در رادیو گویندگی هم می‌کند و در کار دوبله هم هست و همان طور که در اول مطلب عنوان شد در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.