2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
زن صیغه‌ای شوهرش را آتش زد

زن صیغه‌ای شوهرش را آتش زد

این زن زمانی بازداشت شد که همسر اول شوهرش به پلیس خبرداد دو روز است از شوهرش خبرندارد و وقتی به خانه همسر دوم شوهرش رفته متوجه شده وسایل خانه سرقت شده‌ است.

دوات آنلاین-همسر صیغه‌ای مهندس میانسالی که به طرز مشکوکی جانش را از دست داده‌ مدعی شد شوهرش خودکشی کرده‌ است.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن زمانی بازداشت شد که همسر اول شوهرش به پلیس خبرداد دو روز است از شوهرش خبرندارد و وقتی به خانه همسر دوم شوهرش رفته متوجه شده وسایل خانه سرقت شده‌ است.

 

با توجه به این شکایت بود که ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها مدتی بعد جسد سوخته‌ای را خارج از شهر تهران پیدا کردند  و بعد از اینکه از همسراول مرد گمشده دعوت کردند تا برای شناسایی به پزشکی قانونی برود او تایید کرد جسد متعلق به شوهرش است.

 

این زن گفت: من با شوهر و بچه‌هایم خارج از ایران و در یک کشور اروپایی زندگی می‌کردیم. شوهرم یک پروژه بزرگ در ایران گرفت و برای کار به ایران برگشتیم و چند ماه بعد متوجه شدم شوهرم با زنی به صورت صیغه‌ای ازدواج کرده‌ است. او ما را ترک کرده‌ بود اما به خاطر بچه‌ها به خانه می‌آمد تا اینکه دو روز قبل از حادثه با شوهرم تماس گرفتم تا درباره موضوعی با او صحبت کنم. تلفن را جواب نداد. چند بار زنگ زدم جواب نداد با اینکه ما اختلافاتی با هم داشتیم اما امکان نداشت تلفن را جواب ندهد. چون همیشه نگران حال بچه‌ها بود. وقتی جواب تلفن را دو روز پیاپی نداد تصمیم گرفتم به خانه همسر دومش بروم همسایه ها گفتند کسی در خانه نیست وارد خانه که شدم دیدم وسایل گرانقیمتی که می‌دانستم شوهرم خریده هم مفقود شده‌ است.

 

پلیس با ردیابی هایی که انجام داد فتانه همسردوم مقتول را بازداشت کرد.

 

این زن گفت شوهرش خودکشی کرده و زمان حادثه  برادرش هم حضور داشته است.

 

او گفت: شوهرم قول داده‌ بود همسر اولش را طلاق بدهد و با من ازدواج دائم کند اما روز حادثه وقتی به خانه آمد با هم دعوا کردیم و او گفت نمی‌خواهد ادامه دهد و می‌خواهد از من جدا شود. من با برادرم تماس گرفتم که بیاید و موضوع را حل کند. شوهرم مواد مصرف کرده‌ بود. من دستهایش را بستم تا آسیبی به خودش یا من وارد نکند. برادرم که آمد با او صحبت کرد و آرام شد. بعد او به اتاق خواب رفت و خوابید ومن و برادرم هم در پذیرایی خوابیدیم. صبح که بیدار شدم دیدم شوهرم خودش را از پنجره به بیرون پرت کرده‌ است. با کمک برادرم جسد را به داخل خانه بردیم.

 

این زن ادامه داد: با شوهر سابقم تماس گرفتم و از او برای از بین بردن جسد کمک خواستم. جسد در خانه بود اما خون کف حیاط ریخته بود بیرون رفتیم تا وسایل آماده کنیم و جسد را از خانه خارج کنیم وقتی برگشتیم همسایه‌ها داشتند خون را می‌شستند و ما مجبور شدیم چند ساعتی با جسد در خانه بمانیم. زمانی که شوهر سابقم آمد جسد را خارج کردیم و به اطراف تهران بردیم و در آنجا من خودم بنزین روی صورت شوهرم ریختم و جسد را آتش زدیم تا شناسایی نشود.

 

بعد از گفته‌های متهم برادر و شوهر سابق او دستگیر شدند و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران رفت.

 

متهم دیروز مورد محاکمه قرار گرفت. اولیای ‌دم درخواست قصاص کردند و متهم در جایگاه قرار گرفت. او دوباره اتهام را رد کرد و گفت: شوهرم خودکشی کرد.

 

این زن در پاسخ به این سوال که چرا شوهرش را به اتاق برده و اموال را سرقت کرده‌ است گفت: من نمی‌دانستم اینکه دستهای شوهرم را ببندم و او را در اتاق قرار دهم یعنی آدم‌ربایی کرده ام. من می‌خواستم او به کسی آسیبی وارد نکند. اموال مورد ادعای هوویم هم در واقع متعلق به خودم بود و وسایل خانه خودم بود که برداشتم من چیزی را سرقت نکردم.

 

سپس برادر متهم نیز در جایگاه قرار گرفت و او نیز گفته‌های خواهرش را تایید کرد و گفت من نقشی در ماجرا نداشتم و جسد را هم خواهرم آتش زد.

 

در ادامه هیات قضات شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران برای بررسی ادعای متهم در خصوص خودکشی و دریافت نظر کارشناسان در این خصوص ادامه رسیدگی را به بعد موکول کردند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.