2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
درخواست بیشرمانه از زن متاهل

درخواست بیشرمانه از زن متاهل

بعد از ازدواج و به خاطر شغل همسرم که شیفتی بود زمان زیادی در منزل تنها بودم. به سفارش دوستانم شبکه اجتماعی اینستاگرام را در گوشی خودم نصب کردم و در زمان بیکاری از صفحات دیگران بازدید می کردم.

دوات آنلاین-زن متاهلی که در پی یک دوستی اینستاگرامی گرفتار مردی سواستفاده گر شده است با مراجعه به پلیس استان سمنان از ماموران کمک خواست. این زن درخواستش را این طور بیان کرد:

 

 زهره هستم 31 ساله، تازه متاهل شده‌ ام. بعد از ازدواج و به خاطر شغل همسرم که شیفتی بود زمان زیادی در منزل تنها بودم. به سفارش دوستانم شبکه اجتماعی اینستاگرام را در گوشی خودم نصب کردم و در زمان بیکاری از صفحات دیگران  بازدید می کردم. جریان همچنان ادامه داشت که واقعا معتاد این شبکه شده بودم و هر روز صبح قبل از هر کاری، صفحه خودم را چک می ‌کردم که پست هایم چند لایک خورده و ... در همین حین با یک آی دی غریبه آشنا شدم، ابراز دوستی کرد و عکس‌ های همدیگر را لایک می ‌کردیم.

 

بعد از مدتی ارتباط ما بیشتر شد و از طریق دایرکت با هم چت می‌کردیم. واقعا متوجه نبودم دارم چه کاری انجام می‌ دهم، تمام اسرار زندگیم را به عنوان همدردی برای طرف مقابل تعریف می ‌کردم. یک روز متوجه شدم که  کاوه (همان آی دی ناشناس) مرا تهدید می ‌کند که اگر عکس ‌های خصوصی و بدون پوششم را برایش ارسال نکنم اطلاعاتی را که در این مدت برایش فاش کردم به همسرم می ‌دهد!

 

در ابتدا خیلی ترسیدم، عرق سردی بر پیشانیم نشست تازه متوجه شدم در این مدت مرتکب چه اشتباهی شدم ولی دیر شده بود. نمی دانستم چه کار کنم، حالم خیلی بد بود نمی دانستم اگر همسرم بفهمد چه فکری درباره من می‌کند.

 

این موضوع را با یکی از دوستانم مطرح کردم که پیشنهاد داد از طریق پلیس فتا موضوع را پیگیری کنم. به همین دلیل اول وقت فردای همان روز به پلیس فتا رفتم و کل ماجرا را برای افسر پلیس تعریف و از آی دی کاوه شکایت کردم. قبول دارم اشتباه از طرف من بود و الان خیلی پشیمان هستم. خوشبختانه پلیس فتا بعد از چند روز متهم را دستگیر کرد و تحویل مرجع قضائی داد.

 

سرهنگ "حسین صادقی کاشان" رئیس پلیس فتای استان سمنان با اشاره به داستان این دختر گفت: کاربران به هیچ عنوان در شبکه های اجتماعی و دیگر بسترهای مجازی اطلاعات خصوصی، محرمانه و خانوادگی خود را به اشتراک نگذارند. مجرمان سایبری با ترفندهای مختلف مانند لایک کردن، ابراز دوستی و... طعمه های خود را در فضای مجازی شناسایی و در نهایت با دریافت اطلاعات خصوصی آنها اقدام به هتک حیثیت، اخاذی، کلاهبرداری و... از کاربران می کنند.

 

 

تهیه و تنظیم: فرماندهی انتظامی استان سمنان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.